Stellesaker??

Dina_

Elsker forumet
Hva kjøper dere av kremer å diverse stelle ting?

Har ikke fått det i hus enda, så jeg vet ikke enda

Har kjøpt aponti shampo og såpe og natusan babyoil..

Har bestilt den gratispakka fra apoteket, men vet ikke hva den inneholder.. tror jeg får hente den snart... [8|]

ORIGINAL: tullann

Bruker bare Babyline sine produkter. De er gode. Fås på alle apotek og i noen butikker

Skulle ikke de få ny produsent... og mister svanemerke ?? Synes jeg leste det i den andre tråden... [8|]

Jeg tenkte mer på hva dere kjøper av såper, oljer, osv.... Kjøper dere en av alt eller er det noe som en ikke trenger?
Tenkte ikke på merke[:)]

ORIGINAL: mini3286

ORIGINAL: tullann

Bruker bare Babyline sine produkter. De er gode. Fås på alle apotek og i noen butikker

Skulle ikke de få ny produsent... og mister svanemerke ?? Synes jeg leste det i den andre tråden... [8|]

Det har vært en etterligning som har vært på markedet, uten svanemerket men ellers sett ganske likt ut. De har måttet skifte navn såvidt jeg har forstått.

Sjøl har vi kjøpt Babyline stellekrem, badeolje og pudder.

Jeg var å handlet i dag, vet ikke om det er alt man trenger men kjøpte nå i hvertfall: Babyline bad, Siluen Sink salve og sebamed Baby stellekrem, ekstra myk, + at jeg kjøpte et baby termometer og sebamed cleansing wipes. Jeg stod å tenket på olje, men jeg synes det er så klissete selv så jeg håper det holder med krem.[;)]

du trenger ikke såpe til å begynne med sa de til meg på sykehuset.
jeg brukte en dasj med babyline olje i badevannet jeg.
å så kjøpte jeg sink salve.. thats it.. resten kan dere jo kjøpe når bebissen har kommet,
hvis det er noe dere trenger.[;)][;)]

ORIGINAL: Evita1987

Har kjøpt babyline zinksalven, olje, og badesåpe eller hva det heter[:)]

Kjøpte og det når jeg var ute å handlet i dag[:D]

Back
Topp