Stelleprodukter

ORIGINAL: Novemberbaby*09

Kjekt med så mange tips[:D] takk!
Jeg lurte på en annen ting også, har dere tenkt å bruke våtservietter?[8|]

Hmmm, brukte det en del sist, men tror jeg vil prøve å unngå det til hjemmebruk iallefall...
Kommer litt på barnets hud og tenker jeg, noen tåler det bedre enn andre[8|]

Vi kommer ikke til å bruke våtservietter, kommer til å kjøpe Mesoft (er vel egentlig kompress) på apoteket, og bruke bare vann på de [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Vi kommer ikke til å bruke våtservietter, kommer til å kjøpe Mesoft (er vel egentlig kompress) på apoteket, og bruke bare vann på de [:)]

Det bruker vi også,eneste gangene jeg bruker våtservietter er om jeg er på stellerom en plass..eller at snuppa har bæsja noe grusomt..men da bruker jeg somregel mesoft istedet til sistnevnte[;)]

ORIGINAL: SollI

Det bruker vi også,eneste gangene jeg bruker våtservietter er om jeg er på stellerom en plass..eller at snuppa har bæsja noe grusomt..men da bruker jeg somregel mesoft istedet til sistnevnte[;)]

Har lest litt om mesoft på nettet og det virker jo genialt[:D] kommer garantert til å bruker det framfor våtservietter[:)]

ORIGINAL: SollI

Har lest litt om mesoft på nettet og det virker jo genialt[:D] kommer garantert til å bruker det framfor våtservietter[:)]

mesoft?? de var nytt for meg[8|] er det nytt, eller bare lenge siden jeg har hatt bruk for det?[:-]

Da har jeg googla[8D] virka genialt det ja, blir vel til å prøve ut det her å ja[:D]

Forrige gang brukte vi baby olje fra Weleda - den får du på de aller fleste helsekost butikker. Den er helt naturlig og organisk istedet for mineral basert (motor olje er mineral basert). Vi var i alle fall kjempe fornøyde med den serien.
Shampo måtte vi bruke ganske fort bruke, for jenta er jo nesten født med hestehale... Men da brukte vi også den fra Weleda - tre dråper en gang hver andre uke var mer enn nok.
Zink salve oppdaget vi at hun var alergisk mot - så det måtte vi slutte å bruke.
I forhold til kremer har vi vært kjempe fornøyde med stellekremene til SebaMed baby. De er sink frie og finnes for vanlig bruk og for sår hud hvis det skulle oppstå. De er også kjempe lette å få tak i. ALLE apoteker har den.

ang våtservietter brukte vi det når vi var borte/ute. Men hadde vi muligheten brukte vi papirkluter. Helt flott. De man får på babyshop og Rudo (barnevogn huset) er de mykeste men Libero sine fungerer også helt flott.[:)]

Back
Topp