Stelleprodukter

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Våtservietter?

Har kjøpt badeolje, sinksalve og kluter.. må kjøpe bleier og våtservietter etteehveert. Ellers får vi jo de to i gratis pakker...

Ingen. Dvs jeg har kluter i bambus og bomull og skal bruke de og vann. Får babyen sår i rompa kjøper jeg salve da, men kommer ikke til å kjøpe inn noe som helst før fødsel.

Har det vi trenger til storebror :) må kjøpe bleier i rett størrelse da!

Har kjøpt inn vaskekluter (var 40% på princess og de har 5pk med myke små kluter som er super til bleieskift).
Regner med det kommer litt babyoljer, babywash og salver i gratispakkene, så kjøper ingenting sånt siden jeg ikke har planer om å bruke det noe særlig. Har uansett olje og potermel i hus ved behov.

Kommer til å bruke tørre servietter/kluter med vann og olje. Og potetmel viss hun blir sår. Har kjøpt noen frotte kluter og kose/gulpekluter. Sånne nyfødt bleier får vi vel diverse prøver av i gratispakker. Så venter med å kjøpe det til babyen er født :-)

Kommer til å bruke tørre servietter/kluter med vann og olje. Og potetmel viss hun blir sår. Har kjøpt noen frotte kluter og kose/gulpekluter. Sånne nyfødt bleier får vi vel diverse prøver av i gratispakker. Så venter med å kjøpe det til babyen er født :)
Gulpekluter glemte jeg helt. Men tror jeg har endel igjen etter mini.

Bleier, tørre servietter, kluter, inityol salve, talkum eller potetmel ;) om han skulle få eksem olje og en god krem for dette.

Kommer til å kjøpe minimalt, vil heller se hva jeg har behov for.

Jobber på nyfødt intensiv, og smører mange små stumper daglig. Barnesalve, inotyol og bepanthen er greit å ha i hus. Ellers er det best med mesoft og vann til stumpen :-) babyolje til å vekk den seigeste mekoniumen i starten!

Back
Topp