Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt litt på å teste ut Burt's beesHar kjøpt heile serien te Burt's bees.Bruke litt olja av den på meg sjøl og! Bleie har eg ikkje peiling på, og våtserviettar ska eg holda meg vekke fra
![]()
Kjøpt den selv, men tenkte jeg skulle vente litt med å bruke det da det er litt parfymert. Starter med helt nøytrale ting i begynnelsenHar kjøpt heile serien te Burt's bees.Bruke litt olja av den på meg sjøl og! Bleie har eg ikkje peiling på, og våtserviettar ska eg holda meg vekke fra
![]()
Jeg kjøpte på feelunique.com. Babyshop selger også, men det er så himla dyrt der i forhold til nettet. Jeg kjøpte det starter kitet med små produkter (20mg- 50ml) for å se om han tåler det førstHar tenkt litt på å teste ut Burt's beesfår man kjøpt det bare på nett? Tenker å bare bruke våtserviettet om vi er borte og ikke har tilgang til vann og slikt.
Kjøpte via CoverbrandsHar tenkt litt på å teste ut Burt's beesfår man kjøpt det bare på nett? Tenker å bare bruke våtserviettet om vi er borte og ikke har tilgang til vann og slikt.
Ja lurt å sjå kor sensitive babyane eKjøpt den selv, men tenkte jeg skulle vente litt med å bruke det da det er litt parfymert. Starter med helt nøytrale ting i begynnelsenmen det lukter sååå godt av produktene
gleder meg til å prøve de!