Stelleplassen

Vi har flyttet inn hemnes skjenken på badet (den med 4små/4svære skuffer) og kjøpt til kjøkkenbenk oppå:) da ble den dyp nok til stellematte og masse plass til klærne, håndduker og bleier i skuffene rett nedenfor :-D (brukte 4 år på å få fjernet badekaret som sto der for å få til en sånn løsning, ikke helt enig mannen og jeg) :p

Vi har benk over vaskemaskinen og tørketrommelen, så vi kommer til å bruke den plata. Kjøpe en hylle å ha over.
Det samme har vi, benk over vaskemaskin og tørketrommel. Vi tok en cd-hylle vi hadde og festet sidelengs som oppbevaringshylle over benken. Perfekt størrelse på de rommene til bleier og kluter, og litt andre stellesaker.

Så bra! Ser at den er en del dypere enn mange kommoder jeg har sett på! Tenker at de som er 30-35 cm kanskje blir litt for smale?
Ja, den er så dyp at man kan ha stellematta oppå og i tillegg har litt å gå på :-) Gode skuffer med mye plass, også kan den brukes som kommode etter man er ferdig med bleiebarn.

Vi har den store Hemneskommoden fra før på badet vårt. Så det var bare å få ryddet plass i noen av skuffene til babyutstyr :) Kjøpte stellematte/underlag på ikea (ikke den oppblåsbare) og den passer helt perfekt oppå kommoden. I tillegg har jeg noe oppheng med en del lommer som henger ved siden av kommoden, aner ikke hvor mye plass til ting og tang jeg trenger jeg. Den er det jo uansett bare å flytte bort hvis jeg ikke trenger den.

Badet var vårt naturlig valg iallefall, godt og varmt. Tilgang til dusj, vask og do, håndklærne, skittentøysdunken osv :) Jeg ønsker å prøve ut EC (light) så må ha tilgang til vask og do da.

Har dere disse på soverom eller bad? Veeldig mange fine, men lurer på hvor de evt. plasseres :)

Vi har stellekommode på barnerommet, men det er fordi vi ikke har plass på badet. Hadde vi hatt plass til stellebord på badet så ville vi valgt å ha det der. :)

Vi har malm kommode fra ikea på badet. Den er 48 bred, så det vil gå fint med stellematte på den. Må bare se hvordan den takler å stå på badet mtp fukt

Sniker fra mai :) har du sett den nye på IKEA som heter Myllra? Den har jeg kjøpt, syns den er veldig fin og litt i samme stil som Stokke om du liker den!

Back
Topp