Stelleplassen

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva slags stellebord/kommode har dere?
Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Har hemneskommode fra IKEA med stellematte oppå:) Helt prima!

Har hemneskommode fra IKEA med stellematte oppå:) Helt prima!

Så bra! Ser at den er en del dypere enn mange kommoder jeg har sett på! Tenker at de som er 30-35 cm kanskje blir litt for smale?

Har sett på begge disse ja. Syns det er synd at begge har åpne hyller. Får helt makk av sånne steder det samles støv og rot :hilarious:
Ja, må finne noen bokser eller kasser som passer fint i de åpne hyllene. Mannen syns den var er herk å sette sammen også, hvis det er noe å ta hensyn til. :rolleyes:

Vi kjøpte denne fra stokke home brukt:) superfornøyd. Så tar man bare av stelletoppen så kan den brukes som en vanlig kommode.

20201120_181843.jpg

Har dere disse på soverom eller bad? Veeldig mange fine, men lurer på hvor de evt. plasseres :)

Har dere disse på soverom eller bad? Veeldig mange fine, men lurer på hvor de evt. plasseres :)

Kan gjør begge deler. Personlig liker jeg å ha det på bad/vaskerom da det gjerne er kommet noe på tøyet, så kan det rett til vask også skal jeg jo vaske hendene etterpå :)

Vi har kjøpt brukt Gulliver stellebord fra Ikea, fjernet to av hyllene og satt det over badekaret. Har skråtak og generelt dårlig plass på badet til å sette inn kommode, men ble en veldig god løsning til slutt :) Nå mangler jeg bare stellematte i målene 48x74 og det er typisk at det ser ut som at Ikea har sluttet å selge stellemattene som hørte til dette bordet :shifty:

Vi har benk over vaskemaskinen og tørketrommelen, så vi kommer til å bruke den plata. Kjøpe en hylle å ha over.

Bad. Liker å bruke tørrservietter og vann.
Og min erfaring med små babyer er at det ofte blir gris i form av plutselig tissing eller bæsj overalt :bored:

Jeg kjøpte bare en tilpasset toppplate til våres norli ikea kommode, super fornøyd:smiley-angelic003

billig, og mistet ikke masse skapplass fra badet ved å måtte fjerne kommoden...

Sundvik fra Ikea. Har fylt det hullet øverst med håndkler og kluter, det brukes jo konstant så da rekker det ikke å samle seg støv der. :hilarious:

Back
Topp