Stelleplassen

Jysk har vi inærheten her. Skal titte der å men de har vel ikke store utvalget? :)
Nei de hadde en i blått og en i rosa/lilla med ugler på når jeg kjøpte for 2 år siden. Den har de hatt til nå, men tror det var kommet med nytt design. Kommer vel an på hva de har på lager :)

Nei de hadde en i blått og en i rosa/lilla med ugler på når jeg kjøpte for 2 år siden. Den har de hatt til nå, men tror det var kommet med nytt design. Kommer vel an på hva de har på lager :)

Kunne tenkt meg litt annet mønster enn de uglene. Men ska se på hjemmesiden deres :)

Da var stelleplassen til lillebror kommet på plass :) ❤️ Vi valgte å kjøpe en vanlig kommode å legge en stellematte på, å ble veldig fornøyd med det :) Nå gledes det til å vaske bittesmå klær å legge i skuffene :D
Flere som vil vise stelleplassen til den lille, om den er ferdig? :DVis vedlegget 145297
Det var fint :) Hvor er kommoden fra? :)

Her har vi egentlig en kjempefin stellematte etter førstemann. Men den er lite praktisk pga at den bare er "vannavstøtende". Advarer litt mot det. Blir fryktelig mye vasking av selve skumgummien inni trekket. Det er den stellematta fra RettStart. Veldig flotte trekk - men som sagt upraktisk! Så det spørs om jeg går til innkjøp av en som har helt tett stoff. Og heller bruker håndduk oppå.

12207689_1706236132921081_543401778_n.jpg

Her er da vår stelleplass, trenger fortsatt noe salver og småting men stort sett sånn det blir :)

ImageUploadedByBV Forum1447520594.539703.jpg
Dette blir stelleplassen på soverommet :) fant en bedre løsning etter litt ommøblering.

Back
Topp