Stelleplassen

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Da var stelleplassen til lillebror kommet på plass :) ❤️ Vi valgte å kjøpe en vanlig kommode å legge en stellematte på, å ble veldig fornøyd med det :) Nå gledes det til å vaske bittesmå klær å legge i skuffene :D
Flere som vil vise stelleplassen til den lille, om den er ferdig? :DImageUploadedByBV Forum1447311788.737876.jpg

Det der var skikkelig fint!:-) Kan ta bilde av den her når jeg får unna litt klesvask seinere i dag, er liksom en full skittentøyskurv rett ved nå:-P Er ikke så spennende eller fin den her da, er et arva stellebord med hyller under:-)

Såå koselig :-) venter på at pappa skal kjøpe stellebord til oss så har vi også stelleplassen klar :-D

Oi det var stort bad og fint;) Vi har kjemp liten plass for øyeblikket men skal finne ut av det innen denne mnd er over,,, trenger bare litt tid å organisere andre ting rundt;)

Oi det var stort bad og fint;) Vi har kjemp liten plass for øyeblikket men skal finne ut av det innen denne mnd er over,,, trenger bare litt tid å organisere andre ting rundt;)

Noe som er praktisk om man har liten plass er vegghengte stellebord/skap. Vi hadde bad på 1,6 m2 der vi bodde før, fikk akkurat plass til stelleskap over doen :)

Noen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området! :) men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg. :)

Noen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området! :) men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg. :)
Babyshop, barnas hus. Men dere har kanskje ikke det der? Annet tips er å skjære ut av en skumgummimadrass og lage trekk av tisselaken. Sett noen DIY på akkurat det:) Kan bli veldig diktning man er glad i å sulle med sånne ting:)

Du kan prøve på Jysk om dere har det. Ellers er jeg flittig bruker av jollyroom.no og lekmer.no, der kan du sikkert finne noe :)

Eg kjøpte stelle matta "Stella" på jollyroom :) Internett er supert når ein bur litt øde :) me og bur litt uti gokk :)

Stellematta på bilde er kjøpt på jollyroom.no, anbefales :)

Da var stelleplassen til lillebror kommet på plass :) ❤️ Vi valgte å kjøpe en vanlig kommode å legge en stellematte på, å ble veldig fornøyd med det :) Nå gledes det til å vaske bittesmå klær å legge i skuffene :D
Flere som vil vise stelleplassen til den lille, om den er ferdig? :DVis vedlegget 145297
Så nydelig ❤️ skulle ønske jeg hadde hatt større bad så jeg og kunne hatt stelleplass der :/

Vår stelleplass er allerede i bruk, så den ser langt fra så fin og pyntlig ut:-P Tenker jeg skal omorganisere den litt (litt lyst å bytte ut stellebordet, da malingen flasser av pga. stellebordet står like ved badekaret) trenger noen flere kurver tenker jeg, får se på jysk o.l. Hvis jeg får til kan jeg alltids legge ut et bilde av den, men har ikke funnet ut hvordan jeg kan legge ut bilde via mobilen:-P

Babyshop, barnas hus. Men dere har kanskje ikke det der? Annet tips er å skjære ut av en skumgummimadrass og lage trekk av tisselaken. Sett noen DIY på akkurat det:) Kan bli veldig diktning man er glad i å sulle med sånne ting:)

Er ikke noe flink med å sy osv så vil kjøpe en ferdig en ;) men har ikke babyshop eller barnas hus her nei:/

Back
Topp