Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDet der var skikkelig fint!Kan ta bilde av den her når jeg får unna litt klesvask seinere i dag, er liksom en full skittentøyskurv rett ved nå
Er ikke så spennende eller fin den her da, er et arva stellebord med hyller under
![]()
Oi det var stort bad og fintVi har kjemp liten plass for øyeblikket men skal finne ut av det innen denne mnd er over,,, trenger bare litt tid å organisere andre ting rundt
![]()
Noe som er praktisk om man har liten plass er vegghengte stellebord/skap. Vi hadde bad på 1,6 m2 der vi bodde før, fikk akkurat plass til stelleskap over doen![]()
Babyshop, barnas hus. Men dere har kanskje ikke det der? Annet tips er å skjære ut av en skumgummimadrass og lage trekk av tisselaken. Sett noen DIY på akkurat detNoen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området!men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg.
![]()
Du kan prøve på Jysk om dere har det. Ellers er jeg flittig bruker av jollyroom.no og lekmer.no, der kan du sikkert finne noeNoen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området!men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg.
![]()
Noen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området!men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg.
![]()
Stellematta på bilde er kjøpt på jollyroom.no, anbefalesNoen som vet om noen butikker som selger stellematter? Bor på et "øde" sted så begrenset med utvalg i området!men skal nok på et par byturer før jul å, men trenger ideer, Ikea har keg sett og de hadde ikke sånn jeg kunne tenkt meg.
![]()
Så nydeligDa var stelleplassen til lillebror kommet på plass![]()
Vi valgte å kjøpe en vanlig kommode å legge en stellematte på, å ble veldig fornøyd med det
Nå gledes det til å vaske bittesmå klær å legge i skuffene
Flere som vil vise stelleplassen til den lille, om den er ferdig?Vis vedlegget 145297
TakkSå nydeligskulle ønske jeg hadde hatt større bad så jeg og kunne hatt stelleplass der :/
Ja, her blir det "stelleplate" på sprinkelsengen og stellematte på badet som blir på gulvet..Takkkjenner til følelsen, med førstemann hadde vi ikke plass til annet enn oss selv på badet, så måtte ha stelleborde på kjøkkenet :/
Babyshop, barnas hus. Men dere har kanskje ikke det der? Annet tips er å skjære ut av en skumgummimadrass og lage trekk av tisselaken. Sett noen DIY på akkurat detKan bli veldig diktning man er glad i å sulle med sånne ting
![]()
Du kan prøve på Jysk om dere har det. Ellers er jeg flittig bruker av jollyroom.no og lekmer.no, der kan du sikkert finne noe![]()
Da skal jeg titte litt der ogsåEg kjøpte stelle matta "Stella" på jollyroomInternett er supert når ein bur litt øde
me og bur litt uti gokk
![]()