Stellematte

MBS

Glad i forumet
Å kjøpe utstyr på barnas hus er jo helt utrolig dyrt. Noen tips til andre plasser man kan kjøpe stellematte til stellebordet? Pris?

Har råd til å betale det de krever der, menbyr meg imot når alt er 3 ganger så dyrt der.

du kan få stellematter andre plasser også,som vanlig leilebutikk vil jeg tru:) jeg har kjøpt på baby comfort i ålesund og jeg betale vell 200-300 kr aner ikke hva som er vanlig pris å betale:S

Jysk eller Kid har vel kanskje?? Vet ikke, har ikke vært der og sjekka..

jysk har ja, ikea har..og de fleste andre barneutstyrbutikker..

Jeg kjøpte på babyshop for 399,- i går. Synes det var ok pris jeg :)

Har sett noen billigere på jysk og kid, men ofte er de laget av bare stoff - ikke sånn bæsj og fukt avstøtende. Holder jammen ikke lenge da nei..

Ellers har de oppblåsbare på IKEA til rundt 50,- eller noe sånn [:D]

Ikea sin koster 59 eller 69, 2 stk trekk koster det samme. Badebalje osv. er også myyye billigere her enn på barnas hus, så det kan være verdt å ta seg en tur (om du ikke bor altfor langt unna).

Jeg har en fra ikea, funker kjempefint! Har et hånkle over og et sånnt stelle underlag over den igjen, så selve stellematta vises ikke en gang, den er helt hvit foresten.[:)]
Det er foresten bare de støtte greiene på siden som er opplåsbare hvis jeg ikke husker helt feil![;)]
Jeg er værtfall kjempe fornøyd, har ikke villa bytta ut en mot en på barnas hus iværtfall, selv om de er fine, men som sakt hvis man bruker de stelle underlaga så vises ikke stellematta![:)]

Brukte IKEA sin med oppblåsbare kanter sist, vært kjempefornøyd. Lett å flytt ved behov, ev ta med seg på reiser.

Vår nye katt har laget hull i den, så nå brukes den bare på gulvet av vesla og jeg kommer til å kjøpe ny IKEA matte til mini.

Billig og lettvindt! Har ikke brukt de trekkene heller, et håndkle dekker like mye og blir det uhell så må jo alt vaskes uansett[:)]

Barnas hus/reflex sine stellematter koster det samme som de på brio iallefall. Ikea har billige stellematter! [:)]

Back
Topp