Stellematte

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som kan anbefale en stellematte?
ikke til stelleveske, men til å ha liggende på benk eller brukes på gulv..

Har kjøpt to som jeg er veldig fornøyd med fra barnas hus, sprang inn for å sjekke merke men fant ikke noe merke på dem. De har ihvertfall glidelås slik at man kan ta av trekket og vaske det! Det er gull, for det kommer jo fort avføring eller tiss på stellematten, så kjekt å vaske det skikkelig.

Absolutt gull å kunne vaske trekket ja.
Men synes de jeg har sett i butikk har bomullstrekk utenpå skumgummien og ikke noe ordentlig plast eller noe som hindrer at væske trekker inn i skumgummien...

IKEA sin har eg å den synst eg er helt ok, kan vaske trekket og den er av plastikk så det kommer ikke noe tiss på noe pute sånn som med skum

Har kjøpt en leander stellematte jeg er veldig fornøyd med!

Superfornøyd med ng baby sine https://www.jollyroom.no/babyutstyr...MIrsekoMf-2wIVxA8YCh0rTg2NEAQYASABEgLu5fD_BwE.
Er ergonomisk, stor og trekke kan vaskes:happy:
Skal sies at jeg trodde jeg hadde bomma totalt når den kom i posten (er nesten som saccosekk), men mini hatet å ligge på vanlig stellematte på sykehuset og på denne har han alltid vært fornøyd;)
Den så kjekk ut.
Står at det er en innerpose med de kulene, hva slags materiale er den posen av? Regner med den synes når du tar av trekket for å vaske..

Leander sin er den eneste vi har funnet foreløpig som faktisk har en overflate fuktighet ikke kan trenge gjennom og jeg ble overrasket over hvor myk den er.
Synes dog den virker hardere enn de jeg ser for meg og ikke minst - dyr - ift at jeg skal ha ekstra og ikke på stellebordet ...

Jeg har en billig enkel matte, så har jeg kjøpt vanntett overtrekk til å ga over i bomull+ et håndkle oppå der :)

Jeg har en billig enkel matte, så har jeg kjøpt vanntett overtrekk til å ga over i bomull+ et håndkle oppå der :)
Hvor fant du vanntett trekk da?
Kunne tenkt meg noe som ikke var bomull for å beskytte skumgummien og så lett bytte ut håndkle/teppe el l som babyen legges på oppå

Back
Topp