Stellematte

Det er lurt å kjøpe en som er vannavvisende i tekstilet i tillegg til at du kan ta det av å vaske det.
Da slipper du at urin trekker ned i skummen inni ved eventuelle tisseuhell på stellebordet ☺️

Det er lurt å kjøpe en som er vannavvisende i tekstilet i tillegg til at du kan ta det av å vaske det.
Da slipper du at urin trekker ned i skummen inni ved eventuelle tisseuhell på stellebordet ☺️

Denne er vannavstøtende og kan vaskes i maskin :)

http://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/farg-form-stellematte-skyer-gra

Vi har kjøpt denne :) skal også ha den på vaskemaskina. Den er ganske smal, så da er det plass til noen bokser ved siden av

Så fin!:) hva er målene på denne? Trodde det bare var to størrelser jeg..skulle gjerne hatt plass til hvertfall en boks oppå maskina ved siden av eller bak matta, men jeg fant ingen som var mindre enn den jeg kjøpte..alternativet da var laaaaaaaang og smal, og det funker heller ikke til vår maskin :laughing002

Jeg har lett og lett etter riktig stellematte nå i mange uker...men finner ikke noen som passer godt. Jeg kjøpte et troll loft stellebord, og målene på stelletoppen er 55 × 76 (http://www.barnashus.no/loft-stellekommode-hvit.html ) . Jeg forventer ikke å finne en som passer perfekt, men jeg har nå lett på ebay og på amazon etter 50×70...men de sender ikke til Norge...:banghead:

Noen som har tips? (Må være med "glatt" overflate, og ikke ergonomisk) :)

Så fin!:) hva er målene på denne? Trodde det bare var to størrelser jeg..skulle gjerne hatt plass til hvertfall en boks oppå maskina ved siden av eller bak matta, men jeg fant ingen som var mindre enn den jeg kjøpte..alternativet da var laaaaaaaang og smal, og det funker heller ikke til vår maskin :laughing002
Denne var 64x47, så på vår vaskemaskin passet den fint siden jeg ville ha litt plass på siden :) maskina er 59 brei ca, så da er det akkurat litt plass der. Når det gjelder lengden er det noen cm lenger enn maskina, men det gikk fint i praksis siden maskina har litt klaring mot veggen bak. Så den stikker kanskje 1 cm lenger ut enn maskina foran, men det ser ikke noe rart ut. Fant aldri noen som hadde perfekte mål til vår maskin uansett. Tenkte også å feste noen kurver og hyller på veggen for litt mer oppbevaring :)

Back
Topp