Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lettliva
Ta deg en tur til Sandvika !!!
Der finnes det 2 stor butikker jeg vet om. Ene ene er Babyshop - ligger like ved IKEA..og den andre heter Barnas Hus - den ligger litt lenger inn i Sanvika - ved Lefdal.
Der har de MASSE å velge mellom.
ORIGINAL: lillemeg85
Hvor mye mindre er de på jysk i forhold til mattene som følger med stellebordene? Og noen som vet størrelsen på disse?
Jeg skal ha stellekommode fra Ikea, så må finne noe som passer der [;)]
ORIGINAL: selmaa
Hvor mye mindre er de på jysk i forhold til mattene som følger med stellebordene? Og noen som vet størrelsen på disse?
Jeg skal ha stellekommode fra Ikea, så må finne noe som passer der [;)]
De er litt mindre enn de som følger med stellekommoder, men hvis du kjøper det kan du jo prøve å feste borrelås med teip på kommoden og stellematta så sklir den ikke av gårde...
Oki! Takk [:)]
Ser du skulle hatt ei rosa/beige stellematte med bamser eller noe.. Akkurat det jeg også er ute etter! Så du må si ifra hvis du finner noe [:)] Så på Barnas Hus i Trondheim, men der var det ingen som falt riktig i smak.
De på jysk, hvordan så de ut da?
ORIGINAL: lykkeligemeg
kjøpte en helt hvit BabyDan-matte på Reflex. jeg er glad i lyse farger og rene hvite linjer i alt mulig da, så den passa bra på badet vårt i alle fall[:)] men hvis du vil ha mer farge så vet jeg at de har det også på reflex!