Stellematte

Twilight

Forumet er livet
Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få bestilt fine stellematter til å ha over kommoden... var i noen barnebutikker, men de fargene som var der falt ikke i smak, så jeg lurer på om det er noen som vet om noe nettsted som selger slikt...

ja jeg mener sånne, men de i jysk er litt små... jeg må ha en som passer til stellekommode med badekar liksom.. har sett noen steder men fargene passer ikke inn liksom.. vanskelig dette her... så skal det være tøy på baksiden så den ikke sklir

ORIGINAL: Karla

Synes de har mange fine her på reflexbutikken i tromsø, de er ikke så små som de på jysk... hvordan farge har du på stellekomoden da?

den er hvit, skulle hatt noe med rosa, eller beige... med bamser eller noe

ORIGINAL: lettliva

Ta deg en tur til Sandvika !!!

Der finnes det 2 stor butikker jeg vet om. Ene ene er Babyshop - ligger like ved IKEA..og den andre heter Barnas Hus - den ligger litt lenger inn i Sanvika - ved Lefdal.
Der har de MASSE å velge mellom.

har vært på den babyshop butikken ved ikea var ganske likt med den butikken i drammen, men har ikke vært på barnas hus, kan jo prøve å se der en dag... takk for tipset

ORIGINAL: lillemeg85

Hvor mye mindre er de på jysk i forhold til mattene som følger med stellebordene? Og noen som vet størrelsen på disse?

Jeg skal ha stellekommode fra Ikea, så må finne noe som passer der [;)]

De er litt mindre enn de som følger med stellekommoder, men hvis du kjøper det kan du jo prøve å feste borrelås med teip på kommoden og stellematta så sklir den ikke av gårde...

ORIGINAL: selmaa

Hvor mye mindre er de på jysk i forhold til mattene som følger med stellebordene? Og noen som vet størrelsen på disse?

Jeg skal ha stellekommode fra Ikea, så må finne noe som passer der [;)]

De er litt mindre enn de som følger med stellekommoder, men hvis du kjøper det kan du jo prøve å feste borrelås med teip på kommoden og stellematta så sklir den ikke av gårde...

Oki! Takk [:)]

Ser du skulle hatt ei rosa/beige stellematte med bamser eller noe.. Akkurat det jeg også er ute etter! Så du må si ifra hvis du finner noe [:)] Så på Barnas Hus i Trondheim, men der var det ingen som falt riktig i smak.

De på jysk, hvordan så de ut da?

Nærmeste du kommer i jysk er nok gult/orange... men de har mange andre typer i blått da,,, litt urettferdig...
hehe snakker stygt om mitt arbeidssted[&:][&:]

kjøpte en helt hvit BabyDan-matte på Reflex. jeg er glad i lyse farger og rene hvite linjer i alt mulig da, så den passa bra på badet vårt i alle fall[:)] men hvis du vil ha mer farge så vet jeg at de har det også på reflex! 

ORIGINAL: lykkeligemeg

kjøpte en helt hvit BabyDan-matte på Reflex. jeg er glad i lyse farger og rene hvite linjer i alt mulig da, så den passa bra på badet vårt i alle fall[:)] men hvis du vil ha mer farge så vet jeg at de har det også på reflex! 

reflex????

tror ikke den butikken fins her gitt...

Back
Topp