Stellematte til Gulliver stellebord?

VimsenM

Flørter med forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Heisann :)
Er da nokon som tileldigvis har funne ein grei stellematte til Gulliver stellebordet (som er kjøpt på IKEA)? :angelic:
 
Last edited:
Vi kjøpte på Jysk :)
 
Fantastisk :happy: Då kommer me eit skritt vidare i førebuinga :facepalm:

Jeg kikket i øvrig også på den fra jysk som sølvjenta nevner, som også passer i målene, hvis det er lettere å handle der:) (jeg falt bare litt for det fine skymønsteret på den andre hehe)
 
Vi har også stellematta frå Jysk. Hadde ei frå barnas hus tidlegare, men den sprakk opp i plasttrekket etter å ha vært i bruk på golvet ei stund. Den frå Jysk er mykje meir fleksibel i trekket og mjukare i overflata. Storesøster låg IKKJE i ro, så det var etter kvart ikkje forsvarleg å ha ho oppå stellebordet.
 
Jeg kikket i øvrig også på den fra jysk som sølvjenta nevner, som også passer i målene, hvis det er lettere å handle der:) (jeg falt bare litt for det fine skymønsteret på den andre hehe)
Eg såg inne på jysk og har sendt bilete til samboeren, så får han avgjera da :angelic:
 
Vi har også stellematta frå Jysk. Hadde ei frå barnas hus tidlegare, men den sprakk opp i plasttrekket etter å ha vært i bruk på golvet ei stund. Den frå Jysk er mykje meir fleksibel i trekket og mjukare i overflata. Storesøster låg IKKJE i ro, så det var etter kvart ikkje forsvarleg å ha ho oppå stellebordet.
Da er grei informasjon å ha i bakhovudet :happy:
 
Gulliver stellebord er nok noe lengre enn Sniglar. Jeg kjøpte denne matta https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/minimys-stellematte-art-turkis (før jeg kjøpte stellebordet), og det er en god sprekk på en 15 cm hvor det ikke ligger matte. Bredde på 50 cm er fint, men 64 cm er litt kort. Tror jeg må fylle ut med teppe eller noe annet ved hodeenden.
Du seier noko der. Eg lure på om me i første omgang fylle tomrommet med ein eller to smale bokser :think005
 
Du seier noko der. Eg lure på om me i første omgang fylle tomrommet med ein eller to smale bokser :think005

Ja, det stemmer jo. Har en venninne som har samme løsning som du nevner med bokser. Faktisk veldig praktisk:) hadde jeg plass til gulliver hadde jeg jo også gjort det sånn;)
 
Back
Topp