Stellematte og amme-bh

LSførstegangs

Glad i forumet
Hvor kjøper vi stellematte til stellevesken? :-)

Og lurer på om noen handler amme-bh på nett? Hvordan vet man størrelsen..

Aldri kjøpt stellematte til stellebagen, de har fulgt med. Man bruker sin vanlige størrelse i amme-BH, men fordi man ikke helt vet hvor man ender i størrelse kan det være lurt å ikke kjøpe for mange før man faktisk har født og etter at den første melka er borte.

puppene kan bli litt større når melken kommer, også vil du i tillegg kanskje ha plass til ull ammeinnlegg. Jeg har kjøpt noen amme bher i min størrelse nå, men kommer nok til å gå opp en kopp når jeg kjøper flere.

H&m har fine og rimelige.:)

Stellematte følger med stelleveske ja. Ellers så har sikkert babybutikkene det. Søk eller spør etter stellematte.:)

Jeg har kjøpt en ammebh nå som er uten spiler og som kun skal brukes på natt. Kjøpte 2 str større enn det jeg har i bh nå. De har vokst noe enormt og bhen jeg kjøpte for ca 2 mnd siden er nå for liten....

De jeg skal bruke til vanlig kjøper jeg på Change, håpløst og finne ammebh til store pupper andre steder :p

Ang stellematte til å ha i stellebaggen så fulgte den med, med nr 2 så brukte jeg bare vanlig veske og håndkle som underlag :)

Jeg har ikke lett så mye etter stellematte enda, men vet at jollyroom og sprell har noen I nettbutikkene sine. Tror Ferm Living har en, også?

Amme-bh kjøper jeg noen uker etter fødsel, men jeg har kjøpt et par topper med innebygd bh til den første tiden. De er litt mer fleksible I størrelse, og mye billigere enn en god bh.

Forresten: Stelleteppe og stelleunderlag er alternative søkeord hvis du leter etter stellematte på nett.

Back
Topp