Stellekommode

Fjellrev

Flørter med forumet
Jeg har lyst på kommode til stellebord, men gjerne med en stelletopp på. Ser på Pinterest at det går an å sette en stelletopp på IKEA malm kommoder men finner ingen steder å kjøpe stelletoppen? Har noen tips til fine stellekommoder eller stelletopper som kan monteres på kommode? :Heartpink

Jeg har lyst på kommode til stellebord, men gjerne med en stelletopp på. Ser på Pinterest at det går an å sette en stelletopp på IKEA malm kommoder men finner ingen steder å kjøpe stelletoppen? Har noen tips til fine stellekommoder eller stelletopper som kan monteres på kommode? :Heartpink
Har malm kommode med stellematte fra sagababy som er festet med slike skumputer med dobbelsidig lim, sitter godt så den matta sklir ikke av.

Fikk en gratis Sundvik på Finn.no. Grunnet den og malte den med slitesterk maling i lys grå. Brukt den som kommode til alle tre. Mellomste flyttet nettopp ut av den og nå flytter babyen inn i den. Alle klær som passer i str. til ungen har ligget i den kommoden. Så legges de vekk og nye klær hentes frem fra boden i riktig str. Stellebordet har stått på badet hele tiden. Veldig praktisk å ha stellebordet ved en vask og å ha klærne på samme sted som bleieskift skjer.

Tanken var å beholde den som kommode/hylle når det ikke lenger er behov for stellebord. Men vi får se om vi har behov. Alle ungene har hvert sitt skap, så ikke sikkert vi trenger kommoden i tillegg. Men ellers ville vi nok brukt den videre. Kanskje vi selger den for en 100-lapp eller noe slikt.

Kjøpte en brukt IKEA Sundvik og en ny stellemadrass fra IKEA. Har hatt en slik for de eldste barna og var veldig fornøyd.

Vi har en IKEA Malm kommode på badet hvor vi bare har kjøpt en vanlig stellematte med litt høye kanter å lagt oppå. Har festet glassplate oppå kommoden. Opplever ikke at stellematten sklir eller noe, selv ikke med en krakilsk 1,5-åring :laughing002 veldig fornøyd med den løsningen, da vi har plass til alt vi trenger til stell, klær osv i kommoden. Og nærhet til vasken er gull!

Dere som har malm kommode. Har dere med 3 eller 4 skuffer? Har en malm kommode med 4 skuffer, men ser ut som den blir for høy til å bruke til stellebord. Er ganske lav selv:smiley-ashamed004

Dere som har malm kommode. Har dere med 3 eller 4 skuffer? Har en malm kommode med 4 skuffer, men ser ut som den blir for høy til å bruke til stellebord. Er ganske lav selv:smiley-ashamed004
Vi har tre skuffer. Jeg er også ganske lav og syns den fungerer veldig bra. Min mann er ganske mye høyere enn meg, men aldri hørt han si et ord om at den er for lav for han:) tvert imot er han også veldig fornøyd med løsningen.

Vi har tre skuffer. Jeg er også ganske lav og syns den fungerer veldig bra. Min mann er ganske mye høyere enn meg, men aldri hørt han si et ord om at den er for lav for han:) tvert imot er han også veldig fornøyd med løsningen.
Takk for svar :) Høres ut som det er best med 3 skuffer da. Må kanskje prøve å finne en annen løsning. Eller kjøpe ny kommode:laughing002

Vi har med fire skuffer. Jeg er 174cm og far er 179cm og begge er veldig fornøyd med høyden :)

Back
Topp