Stellekommode

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Hvilken stellekommode skal dere ha og hvilke er dere fornøyd med? Vi ønsker en med skuffer så vi får litt ekstra oppbevaringsplass, usikker på om vi skal ha med badebalje eller ikke.
 
Vi har en vanlig kommode fra ikea, så er perfekt høyde for meg og mannen.
Har tapet en stellematte oppå.
Veldig greit og kunne bruke denne videre etterpå:happy:
 
Denne gangen har vi så stor benkeplass på badet at vi kun kommer til å ha stellematte og tilbehør der, men forrige gang hadde vi stellekommoden «sundvik» fra ikea og var veldig fornøyde [emoji1305][emoji4]
 
Vi gjør samme som Thers og Juliete, bruker en vanlig kommode (Malm med fire skuffer) med antiskli og stellepute oppå. Har badekar på stativ fra før så det blir sikkert brukt en stund frem til baby kan bade i badekaret :)
 
Tror vi får «arve» en av en venninne så jeg aner ikke hvordan den ser ut egentlig [emoji12]
Men ang badekar så vil jeg anbefale Flexibath fra Stokke, vi kjøpte det til mini som nå er 2,5 og bruker det enda [emoji108] Det er ikke allverdens med plass til han nå lenger, men det fungerer veldig fint hos oss for vi har så liten plass [emoji5]
 
Vi skal også ha en vanlig kommode fra ikea, virker kjekt å ha mange skuffer for mer oppbevaring som ikke syntes[emoji28] Men hvor skal dere plassere stellekommoden og hvorfor? Badet, rommet til lille, i stua? Har sett så mye forskjellig og klarer ikke helt å finne ut av hva som er mest praktisk her[emoji848]
 
Vi har trangt bad så vi har stellekommode på rommet. Har en hvit fra ikea. God plass til bleier salver kremer osv. Fornøyd med den. Har vann i et "vaskefat" på siden av stellebordet funker fint for oss.
 
Vi har aldri hatt stellekommode, for jeg har alltid foretrukket å stelle barnet forfra i stedet for sidelengs, hvis du skjønner.

I forrige hus hadde vi vegghengt stellebord på badet, det var helt gull og ble helt ute av veien når det ikke var i bruk. Nå har vi sånn som står oppå badekaret. Også veldig praktisk. :)
 
Vi hadde dyr stellekommode sist! Likte den veldig godt! Denne gangen tenkte vi enten kjøpe det eller en kommode på IKEA med stellematte oppå!☺️ Veldig kjekt å ha skuffer slik at ikke alt «støver» ned. Praktisk å ha noen klesskift lett tilgjengelig når besjebleiene lekker oppover ryggen og nedover lårene..
 
Jeg har bare kjøpt stellematte til å ha på kommoden på badet. Enkelt og vil ha stellebordet på badet[emoji4]
 
Vi har brukt en vanlig kommode fra Ikea til første, kjempefornøyd med den. [emoji846] Masse plass til oppbevaring og vi slapp et ekstra møbel i den lille leiligheten vår. Fortsetter med den til neste også.
 
Vi skal også ha en vanlig kommode fra ikea, virker kjekt å ha mange skuffer for mer oppbevaring som ikke syntes[emoji28] Men hvor skal dere plassere stellekommoden og hvorfor? Badet, rommet til lille, i stua? Har sett så mye forskjellig og klarer ikke helt å finne ut av hva som er mest praktisk her[emoji848]

Skal ha på badet, er kjekt å ha vann i nærheten er min erfaring. Er det bare ei vanlig tissebleie som skal skiftes har vi ofte bare hatt et stelleunderlag som vi har lagt på seng eller sofa og brukt våtservietter :) vurderte soverommet med førstemann, men hadde ikke plass. Ikke nødvendig heller, skifta bare i senga med dempa lys på natta.
 
Vi har aldri hatt stellekommode, for jeg har alltid foretrukket å stelle barnet forfra i stedet for sidelengs, hvis du skjønner.

I forrige hus hadde vi vegghengt stellebord på badet, det var helt gull og ble helt ute av veien når det ikke var i bruk. Nå har vi sånn som står oppå badekaret. Også veldig praktisk. :)
Vi har veldig trangt bad, og jeg vil helst ha stellebord på badet, ikke soverommet...
Kan jeg spørre hvor dere kjøpte vegghengt stellebord? [emoji1]
 
Har hatt stellekommode fra barnas hus til de andre. Denne gangen blir det stellematte på gulvet pga knøttlite bad. Har et høyt skap fra ikea som står der stellebordet sto. Bruker nok badebaljen som fulgte med stellekommoden for vi har kun dusj :)
 
Vi har veldig trangt bad, og jeg vil helst ha stellebord på badet, ikke soverommet...
Kan jeg spørre hvor dere kjøpte vegghengt stellebord? [emoji1]

Vi kjøpte på Babyshop.
Tror det het Brio Wall. Likte det godt, det var i hvit metall og hadde ganske høy grense for maks vektbelastning.
 
Forrige gang hadde vi en stellematte oppå en malm kommode på soverommet, og oppå vaskemaskinen på badet.

Nå bor vi på nytt sted og jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det. Skråtak og små bad, så selv om jeg gjerne skulle hatt stelleplass på badet så går det ikke, selv ikke vegghengt stellebord *hyl*. Men tenker det blir en "stellestasjon" i hver etasje, en i nærheten til soverommet (natt) og en i nærhet til stua (dagtid).

Vi har aldri hatt stellekommode, for jeg har alltid foretrukket å stelle barnet forfra i stedet for sidelengs, hvis du skjønner.

I forrige hus hadde vi vegghengt stellebord på badet, det var helt gull og ble helt ute av veien når det ikke var i bruk. Nå har vi sånn som står oppå badekaret. Også veldig praktisk. :)

Jeg "må" også stelle barnet forfra! Jeg syntes det å ha stellematten sidelengs virker fryktelig klønete :confused005
 
Vi skal kjøpe Kasper Stellekommode fra Trekløver. Fin p se på og kan enkelt gjøres om til en vanlig kommode senere ved å fjerne badekar og stellematte.
 
Jeg kjøpte en stooor stellebordStopp som jeg plasserte oppå en malm kommode fra ikea. Veldig fornøyd. Får plass til masse ekstra ting man trenger ved skift oppå stellebordet sammen med stellematte. Pluss veldig praktisk å ha rene klær lett tilgjengelig i skuffene under.
 
Jeg kjøpte en stooor stellebordStopp som jeg plasserte oppå en malm kommode fra ikea. Veldig fornøyd. Får plass til masse ekstra ting man trenger ved skift oppå stellebordet sammen med stellematte. Pluss veldig praktisk å ha rene klær lett tilgjengelig i skuffene under.

Hvor får en tak i det?
 
Back
Topp