Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt et helt likt stellebord, veldig betryggende å ha ramme rundt hele på toppen! Og vi har satt på hjul på ene siden, så den lett kan flyttes på☺Vis vedlegget 160984 jeg kjøpte denne i kveld brukt på Facebook. (Uten tepper og kurver) virker kjempe ålreit med mye plass, lett og er lite gjerde rundt på toppen.![]()
Har kjøpt et helt likt stellebord, veldig betryggende å ha ramme rundt hele på toppen! Og vi har satt på hjul på ene siden, så den lett kan flyttes på☺
Kjøpte brukt på en kjøp og salg sie. Vet mange slike stellebord gjøres om til sånn trench(?) Bord.. altså grillbord. Søk på finn ☺Hvor kjøpte du d?![]()
Vis vedlegget 160984 jeg kjøpte denne i kveld brukt på Facebook. (Uten tepper og kurver) virker kjempe ålreit med mye plass, lett og er lite gjerde rundt på toppen.![]()
Vis vedlegget 160984 jeg kjøpte denne i kveld brukt på Facebook. (Uten tepper og kurver) virker kjempe ålreit med mye plass, lett og er lite gjerde rundt på toppen.![]()

Så praktisk med den lille todelte balja. Hvor har du kjøpt den? Da kan man jo ha evnt mildt såpe vann i ene og rent i den andre..Vis vedlegget 161023
Vi har sammenleggbart badekar fra Stokke til junior i nederste hylle. Kan brukes fra 0-3 år.
I den andre hyllen har vi en stor boks med bleier. I de to andre er der frotte kluter til å ha under baken ved bleieskift og i den siste er det vaskekluter.
Bruker et lite kar og engangs kluter til bleieskiftene som står forran de to minste boksene.
Siden vi har lite bad (noe dårlig lufting) så vil vi ikke ha klær her så har egen kommode på rommet med alt av klær.
Så praktisk med den lille todelte balja. Hvor har du kjøpt den? Da kan man jo ha evnt mildt såpe vann i ene og rent i den andre..