Stellekommode

Bør man velge stellebord med badebalje i, eller kjøpe dette separat? Hva synes dere?

Jeg er 157 og hadde planer om å bruke malm kommoden, veldig glad jeg valgte stellebord. Jeg kunne aldri brukt den kommoden til stell, alt for høyt for min del.

Der ser du hvor forskjellig vi kan være ;) er som nevnt kun 1 cm høyere enn deg, og malmkommoden passet meg perfekt ;)

Der ser du hvor forskjellig vi kan være ;) er som nevnt kun 1 cm høyere enn deg, og malmkommoden passet meg perfekt ;)

Ja man er forskjellige, så det som kan være passe høyde for meg er ikke nødvendigvis det for en annen på samme høyde :)

Bør man velge stellebord med badebalje i, eller kjøpe dette separat? Hva synes dere?

Vi har stellebord med badebalje. Trodde ikke vi kom til å like det, men synes det er genialt :) har balje utenom og som vi nå er begynt å bruke siden frøkna er blitt større. Men jeg synes det var veldig greit for ryggen og :) veldig tungt å bade på gulvet elle ri dusjen.

Ja man er forskjellige, så det som kan være passe høyde for meg er ikke nødvendigvis det for en annen på samme høyde :)

Jepp! Derfor er det viktig å tenke over hvilken arbeidshøyde som fungerer best for seg selv ;) alle advarte meg om at malm var for høy for meg, men etter mange år i ferskvare så har jeg kjent på at vanlige benker blir tungt for ryggen min, så da viste jeg at jeg ønsket litt høyere høyde

Vi hadde stellekommode før med balje i. Det ble ganske tungvint å fylle vann i den så jeg foretrekker kommode uten balje.

Back
Topp