Stellekommode

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har tips til stellekommode? Vi må ha en med god plass til babyens klær + plass til bleier og slikt på siden eller noe sånt. Har vurdert en vanlig kommode med stellematte oppå, men er så redd det ikke skal være trygt nok. Til storebror hadde vi et stellebord på badet og alle klær på soverommet. Det ble litt tungvindt :P
Del gjerne bilder av deres stelleløsninger!

De har en grei på barnas hus :D God plass til tøy og div!! :)

Vinterprinsesse 15.januar ♥

Til de to første hadde jeg sånn med 3 skuffer, i den øverste var badebaljen den første tiden. På badet lå de "vanlige" plaggene vi brukte. Men den kastet jeg så nå er jeg på leit etter ny :-P

Til de to første hadde jeg sånn med 3 skuffer, i den øverste var badebaljen den første tiden. På badet lå de "vanlige" plaggene vi brukte. Men den kastet jeg så nå er jeg på leit etter ny :-P
Si ifra når du finner! Føler jeg har sett på alt men ikke finner noe som passer oss :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ei venninne tipset om hvordan de hadde gjort det. De kjøpte en vanlig kommode som de likte. Til denne kuttet de til en plate (kryssfiner) som de pusset kantene på og malte samme farge som kommode. Denne festet de med hengsler bak på kommoden som videre var festet i veggen. God plass i kommoden, på "stelletoppen".

Ei venninne tipset om hvordan de hadde gjort det. De kjøpte en vanlig kommode som de likte. Til denne kuttet de til en plate (kryssfiner) som de pusset kantene på og malte samme farge som kommode. Denne festet de med hengsler bak på kommoden som videre var festet i veggen. God plass i kommoden, på "stelletoppen".
festet de da platen "utover"? Det var ikke en ille ide! Sett bort ifra at vi ikke kan skru noe i flisene da :( Må prøve å overbevise min kjære snekkermann ;)

Jeg har en kommode fra før, så har jeg kjøpt stellematte som jeg fester i kommoden med borrelås, evt lage en "vegg" :) uansett er jeg jo sammen med lille når hun ligger der:) men greit å vite at matten sitter fast :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg har en kommode fra før, så har jeg kjøpt stellematte som jeg fester i kommoden med borrelås, evt lage en "vegg" :) uansett er jeg jo sammen med lille når hun ligger der:) men greit å vite at matten sitter fast :)

Mamma for første gang i des/jan <3
Ja det er det jeg tenker mest på, at stellematten ikke skal skli av på en måte :P Det er vel ganske sjelden det skjer men jeg vil ikke være den det skjer med! Lurt det med borrelås! :)

Primi sogni stellekommode.

Stellekommode Trendy
ImageUploadedByBV Forum1409498223.715340.jpg

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Å, hva har du hørt? :p var å så på den torsdag, førsteinntrykket mitt var i alle fall bra. : )

Å, hva har du hørt? :p var å så på den torsdag, førsteinntrykket mitt var i alle fall bra. : )
Hørte at det var vanskelig å komme til skuffene når den klaffen var nede, og at det var mye styr med å få plass til alt :P Har aldri sett den annet enn på bilde da, så må vel ta en tur å se :) Jeg synes iallefall den er ganske søt :)

Back
Topp