Stellekommode trekløver 2006-2007mod.

Trine83

Forumet er livet
Noen som har en slik, som skinnene bare blir ødelagt??
Dårligste kommoden jeg noen gang har hatt. Nå er jeg drittlei av å skifte skinner[:@]. Hørte i butikken i dag, men den er for gammel, men jeg kunne kontakte leverandøren selv, fikk jeg beskjed om
Er det noe vits, kommer jeg noen vei med saken? Noen som har prøvd?
Den har vært slik siden vi kjøpte den, og vi har bare fått nye skinner hele tiden oppgjennom, som jeg måtte fixe selv!!. Hadde jeg visst det den gang, så hadde jeg krevd pengene til bake med en gang.

Tenkte å bare kaste den å kjøpe IKEA kommode istede for, men den var jo ganske dyr. Tror vi betalte over 4000kr., om jeg ikke husker helt feil[8|]

[:)]

opp og hopp[:)]

igjen[:)]

Vi har en Kasper stellekomode som vi kjøpte i starten på 2007. Tror den hører til i trekløver serien.

Skinnene kan være litt trege av og til, men det begynte egentlig først etter at vi skrudde inn noen magneter på sidene (badet har jo litt hellig i gulvet så alle skuffene skled jo ut hele tiden). Og den ene skuffen er nok ganske slitt.
Men bruker fortsatt komoden i dag. Har jo sluttet med stellebord nå. Så nå bruker jeg den i gangen.

Hei, vi har en slik en, regner med det er den samme, er av typen Trekløver og kjøpt
høsten 2007. Slik med badebalje i ja? De problemene du beskriver er helt ukjente her,
den har vært i bruk siden vi kjøpte den, og har hatt null problemer.

Vi er med andre ord veldig fornøyde!! [:)]

Ja, det er noe Kasper trekløver eller noe, med badebalje[:)]. Hun i butikken kjente til problemet. Men her bare fortsetter det. Alle kulene bare detter ut, rundt omkring på badet, og da sier det seg jo selv at skuffene ikke er noe å lukke opp og igjen. Har skiftet alle skinnene, og har begynt på andre omgang nå. Får jo ikke noe kvittering eller noe heller, så de kan ikke se at den har blitt fixet oppgjennom åra. Den har likssom aldri vært helt i orden. Startet etter bare et par mnd. da den var helt ny.
Er så lei nå, angrer på at jeg ikke kjøpte IKEA til å begynne med, som er MYE billigere. Baljen ble ikk ebrukt så lenge uansett.

Dere er hverfall heldige som slapp så billig unna da [:)]

Ikke finner jeg kvitteringen heller nå, så det ser litt dårlig ut[&o]
Har lært nå, skal aldri fixe noe selv, selv om de sier vi må. Da skal jeg kreve pengene tilbake heller[;)]

Huff så kjedelig at du har vært så uheldig da... [&:] Ikke bare bare å rote frem en
kvittering etter så lang tid, det hadde aldri gått her i huset i alle fall!!

Det var et veldig kjent problem da, flere irriterte kunder sa hun. Som fremdeles kommer og henter skinner til 2005modellene og.
Så forstår ikke at de ikke har gjort noe med det. Heller veldig mangen irriterte kunder. Derfor jeg tenkte at det kanskje var noen her som hadde prøvd å klagd til leverandør[:)]

Vi og har den stellekommoden. Vart ambefalt den av butikkmannen. Vel.. samme har skjedd med våra skinner, så! PØH for den. Han sa vi skulle skru av skinnene, men det er ikkkje så forbaska lett når vi ikkje får ut skuffa ein gong! Må berre få lånt oss ein bil så vi kan levere inn heile kommoden! 

Ja nå husker jeg de kulene ja. Stemmer at de falt ut for mange år siden. Har egentlig ikke tenkt på det jeg. Bruker fortsatt komoden..

Back
Topp