Stellekommode med badekar

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Sitter og fungerer litt på syellebotd til den lille i magen. Tror jeg vil ha komiske med badekar oppi. Hadde det med førstemann og synes det var kjempekjekt.

Hva synes dere? Del gjerne meninger og erfaringer :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tenkt så mye på stellebord enda. Men er jo greit med ett hvor man kan ta slangen å tømme det for vann etter hver gang :)

Venter en liten i februar ❤️

Herregud, jeg ser nå at innlegget har mange skrivefeil. Stavekontroll på iPhone altså!!! :-P

Sitter og fungerer litt på syellebotd til den lille i magen. Tror jeg vil ha komiske med badekar oppi. Hadde det med førstemann og synes det var kjempekjekt.

Hva synes dere? Del gjerne meninger og erfaringer :-)

Jeg vil også ha det :-) tips til hvor man kjøper?

Haha, ja det skal ikke være greit :-) Tror de fleste skjønner hva jeg mener likevel da ;-)

Vi har ikke plass. Vi har en benk over vaskemaskin og tørketrommel og skal ha en stellemadrass oppå der :)

Vi har ikke plass. Vi har en benk over vaskemaskin og tørketrommel og skal ha en stellemadrass oppå der :)

Hvordan gjør du det meg ting og tang samt klær til baby?

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Skal ha en sånn på badet nede og skikkelig kommode oppe.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403455817231.jpg
    1403455817231.jpg
    29 KB · Visninger: 24
Har ikke tenkt på det. Brukte stellematte til kommende storesøster men nå har vi vaskerom å Støre bad. Vet rett å slett ikke

Med begge mine barn tror jeg nok bare den baljen i en stellekommode ville basset i ca en måned. Dermed helt bortkastet når man heller kan ha en hel ekstra skuff med klær. Her har vi to badebaljer en fra ikea og den gigantiske på europris med propp i bunn. Har badet begge mine med baljen stående i dusjen og babyene liggende i sånn liggesete fra nyfødt til ca tre fire mnd. Supert! Hendene fri til å vaske og babyen ligger bra.

Hvordan gjør du det meg ting og tang samt klær til baby?

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Har et langskap på den benken også der jeg tenker å ha litt håndklær og kurver med masse jeg trenger! Hadde samme til sønnen min og det gikk fint :) Klærne har jeg på rommet til bebis så bare henter jeg ut det jeg trenger. Har også kurver på benken der jeg har diverse jeg trenger.

Vi har ikke plass på badet til stellebord så må ha det på barnerommet og da er det jo veldig upraktisk med balje oppi så må nok kjøpe en balje til å bruke i dusjen :)

Jeg har en skuff fra ikeas garderobeløsning, den passer perfekt på den ene vasken. Vi har dobbelvask. Stellematte på den igjen. Høyskap ved siden av og vask rett ved. Veldig praktisk.

Vi har stellebord på badet med hyller under med kurver i som jeg har bleier, kluter og diverse i. Bruker det enda til 2åringen i huset. Håper å få han bleiefri nå etterhvert. ;) Vi har badebalje med stativ utenom (med slange til for å tømme vannet). Vi bruker stativet når de er bittesmå. Når babyen lærer seg å sitte tar jeg baljen bare oppi badekaret, så kan mini sitte der og plaske. Blir mini enda litt større bader han/hun i badekaret med de to andre kidsa mine i huset. ;) Anbefaler ikke kommode med badebalje. Mange sier det blir så vått og renner lett oppi skuffene på klær osv og blir mye styr.. Upraktisk... ;)

Vi bor veldig trangt og ungene har klærne sine i sånn hengende «nettingpølse» fra ikea på badet. Det blir nok det til minsten også så lenge vi bor her.

Vi skal pusse opp vaskerom snart, og at da tenkt å ha benkplater der vi skal legge stellematte, og så har en bakke ved siden av. Har sett dette hos andre og synes det ser veldig praktisk ut. Mer praktisk enn å ha et stellebord på barnetommet som er alternativet. Og så skal vi ha skap over, der en kan ha bleier, utstyr, klær osv:) og når babyen blir større er det bare å fjerne utstyret:)

Uten badebalje. Trangt om plassen, stellebordet blir minst mulig. Kjøper balje fra ikea ellerno og har på gulvet. Det duger helt sikkert :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp