Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvilken er å anbefales til førstegangs?jeg vil ha det beste ^^
takk for tipsetVi har en fra firkløver eller noe sånt. Sånn hvor du kan åpne toppen og så er det badekar oppi,med slange for å tømme. Når ungen slutter å bruke badekaret tar du det ut og har øverste skuff ledig.
I teorien veldig bra,men tømte seg dårlig hos oss så vi måtte øse ut med bøtte
Og så syns jeg skuffene er litt små både innover og nedover på en måte
Men den har jo holdt til nå da med nr 1 som snart er 3.
Men skulle jeg valgt om igjen ville jeg valgt et fra Ikea med mer åpen hylleløsning og heller kjøpt en egen kommode til klær.
Hvilken har dere? eller hvilken skal dere kjøpe?
Syns Mika stellekommode fra Troll er veldig stor og fin. Føler jeg trenger mye plass rundt når bæsjebleien skal skiftesMen den er dyr da.... :/
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/skagen-stellekommode.html
Denne har vi kjøptHar stelt barn for andre i flere år, og har alltid vært mest fornøyd med stelleplass på kommode, så da gikk vi for det selv
Kommer sannsynligvis ikke til å bruke den badebaljen som følger med, liker best å bare flytte ungen fra badebaljen over på kommoden uten å måtte gjøre masse endringer for å få det til
![]()
Vi har kjøpt Brio Wall i går
Mest på grunn av at vi hadde kjøpt en leilighet med ferdig borrede huller til den på badet, så det var praktisk å bare bruke de. Har null erfaring med stelling, men de som har brukt den er vel fornøyd... Praktisk løsning til små leiligheter.