Stellekommode/bord

Ponyta

Elsker forumet
Hvilken har dere? eller hvilken skal dere kjøpe?

Syns Mika stellekommode fra Troll er veldig stor og fin. Føler jeg trenger mye plass rundt når bæsjebleien skal skiftes :P Men den er dyr da.... :/

Har hatt en stellekommode som vi har hatt siden eldstemann var baby. Og den er like fin og hel etter 6år:) Skal ikke kjøpe nytt el.

hvilken er å anbefales til førstegangs? :) jeg vil ha det beste ^^

hvilken er å anbefales til førstegangs? :) jeg vil ha det beste ^^

Vi har en fra firkløver eller noe sånt. Sånn hvor du kan åpne toppen og så er det badekar oppi,med slange for å tømme. Når ungen slutter å bruke badekaret tar du det ut og har øverste skuff ledig.
I teorien veldig bra,men tømte seg dårlig hos oss så vi måtte øse ut med bøtte :eek:

Og så syns jeg skuffene er litt små både innover og nedover på en måte :p
Men den har jo holdt til nå da med nr 1 som snart er 3.
Men skulle jeg valgt om igjen ville jeg valgt et fra Ikea med mer åpen hylleløsning og heller kjøpt en egen kommode til klær.

Vi har en fra firkløver eller noe sånt. Sånn hvor du kan åpne toppen og så er det badekar oppi,med slange for å tømme. Når ungen slutter å bruke badekaret tar du det ut og har øverste skuff ledig.
I teorien veldig bra,men tømte seg dårlig hos oss så vi måtte øse ut med bøtte :eek:

Og så syns jeg skuffene er litt små både innover og nedover på en måte :p
Men den har jo holdt til nå da med nr 1 som snart er 3.
Men skulle jeg valgt om igjen ville jeg valgt et fra Ikea med mer åpen hylleløsning og heller kjøpt en egen kommode til klær.
takk for tipset :)

Hvilken har dere? eller hvilken skal dere kjøpe?

Syns Mika stellekommode fra Troll er veldig stor og fin. Føler jeg trenger mye plass rundt når bæsjebleien skal skiftes :P Men den er dyr da.... :/

Hihi :p samboern heter Mika, så kansje vi må kjøpe sånn ;)

Har det til 200 kr fra IKEA. Har funket siden eldste på 4 ble født. Funker nok til nummer 3 også :)

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/skagen-stellekommode.html

Denne har vi kjøpt :) Har stelt barn for andre i flere år, og har alltid vært mest fornøyd med stelleplass på kommode, så da gikk vi for det selv :) Kommer sannsynligvis ikke til å bruke den badebaljen som følger med, liker best å bare flytte ungen fra badebaljen over på kommoden uten å måtte gjøre masse endringer for å få det til :)

Ligner på den vi har. Ikke noe styr. Du bare tar ungen opp,lukker lokket og der er stellebordet :)
Men ble mye styr for oss da pga det ikke tømte seg ordentlig.
Da han ble litt større hadde vi balja i dusjen,men det var da han kunne sitte trygt selv. Ganske umulig å komme til og få holdt inni dusjen på DET lille badet :p

Vi har kjøpt Brio Wall i går :)
Mest på grunn av at vi hadde kjøpt en leilighet med ferdig borrede huller til den på badet, så det var praktisk å bare bruke de. Har null erfaring med stelling, men de som har brukt den er vel fornøyd... Praktisk løsning til små leiligheter.

Vi har kjøpt Brio Wall i går :)
Mest på grunn av at vi hadde kjøpt en leilighet med ferdig borrede huller til den på badet, så det var praktisk å bare bruke de. Har null erfaring med stelling, men de som har brukt den er vel fornøyd... Praktisk løsning til små leiligheter.

Hadde ikke plass til det en gang vi,så vi hadde kommode på barnerommet.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Vi har en ganske enkel løsning til storebror, og bli å bruke samma løsninga til lillebror ;)

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1358242435083.jpg
    uploadfromtaptalk1358242435083.jpg
    27,3 KB · Visninger: 12
Back
Topp