Stellebordsplass i liten leilighet...

Vi har laget til matbokser med stellekluter vi har dynket med olje og vann som kan lukkes helt. Det er helt ypperlig og en slipper å ha vann i umiddelbar nærhet og godt for bleierumper :happy:

Hvor lenge kan disse stå? Det høres jo kjempelurt ut

Vi hadde stellekommode på rommet hennes. Hadde engangskluter/kluter, olje og sprayflaske med vann (byttet hver dag selvfølgelig) stående på en hylle over. Når vi badet henne hadde vi et flexikar i dusjen på badet (kan slås sammen, 379kr på Babyshop). Badet vårt er 2,7 kvm ;)
Når det gjelder hyller på badet finnes det mange varianter med sugekopp på.
Lykke til, kommer til å funke fint uansett hva dere går for :)

Hvor lenge kan disse stå? Det høres jo kjempelurt ut
Jeg har ikke latt de stå så alt for lenge, lager opp litt avhengig av hvilken mengde jeg ser blir brukt. Men det blir jo som en pakke våtservietter. Men har som regel latt det stå 2-3 dager før jeg lager opp nytt i ny boks :)

Har samme problemet! Liten leilighet og enda mindre bad... null sjangs til å ha noen stellekommode der inne. Vurderer dog å ha en rett utenfor badet (har akkurat plass til en!), som da blir stående i gangen/ved utgangen fra badet. Ønsker ikke borre og ha vegghengt.. tenker vi finner en løsning for det mtp vann! Alltid en løsning :D

Back
Topp