Stellebordet.... :)

babyklarnå

Elsker forumet
Ja her i huset er det blitt en utfordring å få gjort unna stellesituasjonen. Vi ligger ikke i ro et halvt sekund oppå der, og det å få på en bleie og klær er jo dagens trim for foreldrene [:)] Flere med aktive barn på stellebordet?

En propell her også. Når bleia er på så setter jeg meg i stolen med Oliver på fanget når klea skal på, mye lettere å kle han da siden han sitter rolig da.

Det er det vi også har begynt å gjøre, steller til og med bleien på stellebordet, så kler vi på resten på stua [:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Det er det vi også har begynt å gjøre, steller til og med bleien på stellebordet, så kler vi på resten på stua [:)]

Er jo en hel kamp å få på strømpebuksa når han spreller slik [8D]

Hehe...ja det er det [:)] men de er nå herlige også da [:)]

Her skal vi helst ligge på magen, noe mamma ikke er enig i [8D] Er en kamp hver gang bleien skal byttest, gler meg til vi ikke trenger stellebord mer jeg [8D]

Ja det gjelder å være kreativ når bleien skal på [:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Han skal snu seg over på magen hele tia, så er helt håpløst å skifte nå om dagen. [8D]

Sign[:)]

He he he he sjeldent han ligger i ro her ja. Spreller, snur seg, krabber og alt som er oppå der. Må passe skiklig på[:D] Godt de er aktive da[;)]

Han skal snu seg over på magen hele tia, så er helt håpløst å skifte nå om dagen. [8D]

Ja, samme her, han er helt turbo!![:D] Blir jo svett av å stelle på han![8D]

Jeg gir Oliver en leke når bleia skal av og på, da er han opptatt med den samtidig som jeg rekker å vaske og bytte bleie. Så slipper jeg å snu han hele tiden [;)]

ORIGINAL: Sorland

Jeg gir Oliver en leke når bleia skal av og på, da er han opptatt med den samtidig som jeg rekker å vaske og bytte bleie. Så slipper jeg å snu han hele tiden [;)]

gjør det samme her:)

ORIGINAL: Sorland

Jeg har prøvd på det jeg også, men det funker ikke nå lenger....[:)] nå snur han seg på magen og slår med leken i vasken ved siden av stellebordet [:)]

Eg tar kun bleia på, på stellebordet.
Resten tar eg med han på fanget.
Såg på toalettet på mc donalds, der har de sånn rein du kan ta over barnet, hehe.

åhh..ja her er det en evig kamp å få på bleier og klær for tiden, så nå tar vi kun bleien på stellebordet..resten tar vi på i stua i fanget!! Kjenner at jeg faktisk blir litt irritert når han ikke kan ligge i ro når vi skal ta av/på bleiene...spes når vi har dårlig tid[8|]

ORIGINAL: Pirisjura

Ja, samme her, han er helt turbo!![:D] Blir jo svett av å stelle på han![8D]

Samme her [;)]

Back
Topp