Stellebordet/plassen

Jeg har gjort klart en stellekurv i stua. Med alt jeg trenger til å bytte bleie :) også bruker vi den grønne IKEA lekematta på gulvet. Dette gjør vi med 3 åringen og har gjort det i over et år.
Da kan jeg også gå i fra. Trenger ikke å være redd for fall fra stellebord :)
Plufsig blå på IKEA :) den kan man også bruke til aktivitetsmatte :) kjempelett å vaske av uhell også :)
 
Til første hadde jeg stellebord med skuff og hyller kjøpt på barnas hus. Hadde bleier og kluter, klær, div salver osv. Ville også ha alt tilgjengelig på badet pga tilgang på vann. Nå skal vi snart flytte, så orker ikke ta inn stellebordet. Har kjøpt Leander matte, så tenkte jeg faktisk å kjøpe en liten tralle på IKEA til å ha bleier/kluter/skift osv i. I det nye huset blir d ikke plass til stellebord på badet da vi prioriterte badekar. Å har skifta på 3 åringen i sofaen i over et år nå, så kan fint gjøre d samme med lillesøster. Nede med soverommene skal jeg lage en stelleplass på vaskerommet, der har jeg utslagsvask og benk og skap osv. Kommer til å lage ferdige kluter med cocosa olje og vann (10x10 fra apoteket) De vil jo være litt kalde, men varmes fort opp i hånda.
 
Her er det stelleplass på badet, utvidet og akkurat ferdig bygd for å få plass nok :happy::facepalm: Men også stellematte og en kurv med litt forskjellig på vaskerommet oppe, så vi slipper å gå ned på badet hver gang..
 
Back
Topp