Stellebord

vi slutta å bruke d ganske tili, kanskje da han va 2 mnd fårr d va så teit, d passa bedre viss han kunna sotte å bada i d...så nu bruke æ bare d vanlie hjørne badekarre å han stortrives..

Jeg måtte bytte den balja ut etter 4 uker..
Så kjøpte vi en litt større men nå må jeg søren meg kjøpe enda strørre...

Hehe, har brukt balja i 4mnd. Syns snuppa er begynt å bli litt lang nå.
Får vel bruke den ett par mnd til tenker jeg..Så kan hun begynne å bade sammen med storebror i den store baljen hans...

Tror vi brukte den 2 gqnger jeg, så hoppet vi i dusjen.

Men når hqn kqn sitte selv, så blir det vel til å kjøpe en bqlje vi kqn sette på gulvet, så hqn får plqsket litt.

Bruker den enda vi [8|].  Han koser seg alltid, så har ikke tenkt på at den er så liten...Trenger jo ikke mye vann for å bade littegrann?

ORIGINAL: lilleknøttet

Bruker den enda vi [8|].  Han koser seg alltid, så har ikke tenkt på at den er så liten...Trenger jo ikke mye vann for å bade littegrann?

Samme her. Kjøper vel en større når vi ser behovet, men så lenge hun ikke sitter selv synes i hvertfall jeg det er enklest med balje "i høyden" og ikke på gulvet.

Vi bader i vasken vi. hehe.. lettvint [:D] 

brukte den 2 ganger vi, så fant vi ut at det vat letter i badekaret vårt...
han sparket bort i kantene hele tida, enda han var kort. 48 cm bare..

jeg bruker tummy tub å den elsker jenta mi å sitte i.. har ikke bytta noe enda [:D]

Jeg vil ha tummytub også. Har ikke fått tak i ennå. Tenkte jeg kunne få tak i en brukt/billig? De er ganske dyre til full pris. 300-400kr? Har jo råd til det da men....

Back
Topp