stellebord

anettesj

Glad i forumet
vi må ha ett stellebord men klarer ikke å bestemme meg. noen som vil fortelle meg kas de har og kor det er kjøpt?

Du vil ikke ha stellekommode alså? Vet de har en del på ikea, kjøpte min på reflex kosta 3000 kr [:)]

Vi kjøpte denne stellekommoden hos reflex:

Stativet til badekaret kan trykkes inn i kommoden, så det ikke tar noe plass. Badebaljen kan også brukes oppi øverste skuffen som vanlige stellekommoder (det finnes en variant som er helt lik bortsett fra stativet, da ER den oppi der) men vi velger å ha den i stativet når lillegutt bader, og oppbevarer den et annet sted (oppi badekaret vårt for øyeblikket) og slår stativet sammen, når han ikke bader, og har derved alle fire skuffene til babytøy og bleier. Og trust me, vi TRENGER dem. Den øverste er full i bleier (vi har tøybleier da...) og den andre er full i bodyer og bukser/jakker. Den tredje er nesten full med nattøy, noen ekstra brettebleier ment som stelleunderlag etc og litt andre greier (og fortsatt ikke vasket og puttet på plass helsetepper og sånn..) Den nederste inneholder klær som enda er for store, men det er allerede avklart, den må tømmes, de store klærene må nok få en plass et annet sted, slik at vi kan fordele skuff to og tre på alle de tre nederste skuffene, ellers er det rett og slett ikke plass. Vi regner jo med at det dukker opp noen gaver også. Og forøvrig er jeg ikke i mål med bleieshoppingen heller, så de trenger nok egentlig litt mer plass de også (men jeg skal ha ei hylle over stellebordet også, med kluter og olje/krem etc, så mulig noe må ligge der...) Ellers kommer jo ikke alt til å være rent samtidig så snart lillegutt er født da, heldigvis...

Vi betalte forøvrig 2200 for denne, og selv om den legger opp til å stelle fra siden, så er planen vår å stelle ham "fra fotenden" da, vi bare stiller oss der badekaret er på bildet. Når ikke så lett i den vesle plastsaken på siden da, men altså derav mitt behov for hylle over stellebordet.

*stella* : hva kostet den?

Denne har vi kjøpt =)

Kommode i heltre. Lekkert møbel som blir en helt ordinær kommode etter stelleperioden. Inkludert stellemadrass og badekar med tappeslange.

ORIGINAL: nadjaah

La inn svar rett før du spurte tror jeg...

Katalogprisen er 2500 da, men vi betalte altså 2200 i forrige uke i alle fall.

ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: nadjaah

La inn svar rett før du spurte tror jeg...

Katalogprisen er 2500 da, men vi betalte altså 2200 i forrige uke i alle fall.

ja, så det[:)][:)]

ORIGINAL: Linnie80

Så at du hadde skrevet pris nå[:)]

Gå innpå http://www.reflex.no der finner du oversikten =)

tusen takk til alle[:)][:)] og stella den som du har må eg gå å se på[;)]

Vi har kjøpt på skeidar. STOR stellekommode. Du kan ta av stelledelen og bruke den som kommode resten av livet.

Og butikkoversikt finner du her:

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=91

Vi måtte vente ei ukes tid fra vi bestilte den til vi fikk den da, for de lagerførte den ikke, men bestilte fra hovedlagerbutikken her i byen. Ta en telefon (står telefonnummer på den sida) til nærmeste butikk og spør/bestill? Den heter Idea

Men den varianten uten stativ hadde de på barnas hus, så det er mulig de også kan skaffe/noen streder har denne...

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

denne var gøy også[:)] tror de har noe som ligner no men ikke så gøy som din

er jo ikke alle som har plass da[:)] var ingen dum løsning du hadde[;)]

jeg kjøpte min stellekommode på jysk   betalte 500 kr   pga en liten skade[:)][:)][:)]  normalprisen 1699   tilbudspris 1000   så fikk halv pris av tilbudsprisen[:)]   kjempefornøyd med den,    sambo ble utrulig fornød av seg selv siden han skrudde den opp uten bruksanvisnig    *stolt som en hane*

Hadde de fortsatt hatt den, skjønningene, så hadde vi muligens hatt den ja. Har sett på den, og kjenner noen som har den, men...ingen av de de har på ikea nå falt i smak hos oss, også var det også et plass-spm, vi har egentlig ikke plass til en som legge opp til å stelle mot oss, ikke av de som de hadde der nå i alle fall, og valget falt tilslutt på den fra reflex, som altså har en balje som jeg tror greit kan settes på gulvet (på ei anti-sklimatte kanskje) i dusjen eller noe sånn, når han vokser fra å bades sånn "oppe i høyden". 

ja den var fin[:)] men likte det som du også har kjøpt. er jo med badekar[:)][:)] 

Dette stellebordet frå IKEA har vi kjøpt denne gongen[:D] Hadde på forhånd målt opp at stellebordet kunne vere max 72cm for at det skulle passe inn med døra.. Fant dette på IKEA med mål 72cm, døra går igjen med en millimeters margin[;)] At bordet kosta under 200kr er heller ingen minus[:D][:D] Under bordet skal der ligge bleier, vaskeserviettar og skvelleklutar.. I kommoden ved sida av har eg plassert babyen`s klede i dei øverste skuffene. Akkurat passe lengde ifrå stallebord til kommode, slik at en enkelt kan ta kle ut av kommoden uten å sleppe taket i babyen[:)] Eg er rett å slett strålande fornøgd med løysinga[:D][;)] Hadde forrige gong ett elendig plast kommode stellebord[:'(] Skuffene på det kollapsa når en hadde litt klede oppi, så det måtte berre skiftast ut..

OY! MAYA!!

Du har vertfall kjøpt inn bleier!

ORIGINAL: TauZa

OY! MAYA!!

Du har vertfall kjøpt inn bleier!

Har faktisk ikkje kjøpt inn en einaste pakke til bebisen i magen enda[8D] Hadde igjen en pakke ifrå småen og så har eg fått en god del ifrå naboen som fekk baby i februar (ho hadde hamstra inn.. og vips så var dattera blitt for stor til å bruke dei) Dei andre pakkane under der er Up&go bleiene som min sønn brukar no[;)]
Men trur faktisk at eg ikkje treng å kjøpe en einaste bleie pakke i dei minste str. denne gongen[:D]

Back
Topp