Stellebord

Vårvesleskatt

Forelsket i forumet
❁ Juliskatter 2026 ❁
Kanskje litt tidlig å tenke på, men hvilket stellebord har dere, og hvor har dere plassert det?
Har dere mer enn ett stellebord/stelleplass?

Vi har ikke eget stellebord. Vi har en smal kommode på badet hvor vi legger en Leander stellematte på. Det er i 3. etasje. Så vi kommer nok til å kjøpe en tilsvarende matte og ha på benken på vaskerommet i 1. etasje. Veldig lette å holde rene :dance008

Til største har vi benk over vaskemaskin og tørketrommel som jeg har laget plass på.. Men ikea sitt stellebord blir tatt ned igjen når lille kommer. Synes det er mere praktisk når jeg kan ha klær osv under der :)

Vi har ikke eget stellebord. Vi har en smal kommode på badet hvor vi legger en Leander stellematte på. Det er i 3. etasje. Så vi kommer nok til å kjøpe en tilsvarende matte og ha på benken på vaskerommet i 1. etasje. Veldig lette å holde rene :dance008
Så lurt. Hvilken kommode har dere?

Til største har vi benk over vaskemaskin og tørketrommel som jeg har laget plass på.. Men ikea sitt stellebord blir tatt ned igjen når lille kommer. Synes det er mere praktisk når jeg kan ha klær osv under der :)
Jeg syntes også det var praktisk å ha klær og stelleutstyr tilgjengelig når jentene var babyer. Etter hvert som de ble større hadde vi stellematte på badet en periode, og så valgte vi dagens klær sammen som vi tok med.

(Jentene er nå 12, 14 og 16, og jeg bor en annen plass med annen planløsning, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes er mest praktisk).

I
Jeg syntes også det var praktisk å ha klær og stelleutstyr tilgjengelig når jentene var babyer. Etter hvert som de ble større hadde vi stellematte på badet en periode, og så valgte vi dagens klær sammen som vi tok med.

(Jentene er nå 12, 14 og 16, og jeg bor en annen plass med annen planløsning, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes er mest praktisk).
Ja, nå er frøkna 2 og jeg tar med klær ned hver morgen, så er liksom ikke helt samme behovet som da ho var nyfødt.. Men jeg har tatt vare på boksene å sånt til å ha under stellebordet slik at jeg kan sortere klær å sånt :) så stellebordet er det jeg synes er mest praktisk her iallefall :)

Vi har brukt en stellematte på benken ved vasken på badet, og så har vi kluter, salver, tørrservietter osv. i skuffen rett under. Nå som tredjemann (og siste) er på vei, så har jeg lyst til å erstatte den gamle matta med en Leander-matte. Siklet på den i forrige svangerskap men tok meg ikke råd til den og den gamle er veeeeldig moden for utskifting.

Vi skal ha kommode på badet med stellematte oppå. Da har vi alt utstyr, klær osv på et sted. Har ei jente på 12 som har fått eget bad nå, for der kan hun holde på i evigheter uten at det blir et problem :hilarious:

Jeg tenker malm kommode fra IKEA, også ser jeg på nett at man kan kjøpe stelletopp som passer de kommodene :happy: Har ikke plass på badet, så må ha den på rommet som skal bli babyrom, og synes da det er praktisk med en kommode

Vi hadde stellebord med førstemann og synes det var så tungvint å gå helt til badet for å skifte bleier og klær :smiley-ashamed004 Så med nr 2 valgte vi å droppe stellebordet og heller bare ha en stellematte lett tilgjengelig, og det gjorde livet vårt myyye enklere. Var ikke så tungt å skifte bleier midt på natta lenger, for da kunne vi bare dra frem stellematte og stelleveske og skifte der og da. Så vi slapp å løpe opp og ned, frem og tilbake. Vi tenker å gjøre det samme denne gangen, ser at hm og Zara har veldig søte stellekurver man kan ha liggende hjemme:cat:

Back
Topp