Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Malm konmode med 4 skuffer og leander stellematte på toppen. Jeg er 163 høy og det ble i høyeste laget for min del Gikk fort over til å stelle på gulv da jr ble mobil.Har litt lyst på kommode med stellematte. Meeen! Synes dette med høyde er litt vanskelig hva er liksom normal høyde på et stellebord?
Hos oss er det jo lytt høydeforskjell, jeg er 156 og mannen 186 men bare jeg rekker opp. Kjipt å stå på krakk liksom
Jeg vurderte malmkommoden med tre skuffer i høyden. Er 167 cm, men den hadde blitt aaltfor lav for meg hvert fall. Nå har vi stellebord som er i samme høyde som kjøkkenbenken med som jeg tror er på ca 90 cm med leandermatta oppå der, og synes det er perfekt høyde for både meg og mannenHar litt lyst på kommode med stellematte. Meeen! Synes dette med høyde er litt vanskelig hva er liksom normal høyde på et stellebord?
Hos oss er det jo lytt høydeforskjell, jeg er 156 og mannen 186 men bare jeg rekker opp. Kjipt å stå på krakk liksom
Ja. Det blir nok for høyt ja! Må kjøpe meg krakk jeg da.Vi har Malm konmode med 4 skuffer og leander stellematte på toppen. Jeg er 163 høy og det ble i høyeste laget for min del Gikk fort over til å stelle på gulv da jr ble mobil.
Ja. Det er kanskje greit ja! For en kjøkkenbenk er jo ganske grei!Jeg vurderte malmkommoden med tre skuffer i høyden. Er 167 cm, men den hadde blitt aaltfor lav for meg hvert fall. Nå har vi stellebord som er i samme høyde som kjøkkenbenken med som jeg tror er på ca 90 cm med leandermatta oppå der, og synes det er perfekt høyde for både meg og mannen
Noen som har erfaring med dette? Syns det virket praktisk, men vet ikke helt hva jeg syns
SUNDVIK stellebord/kommode, hvit - IKEA
SUNDVIK stellebord/kommode, hvit Her kan du ha alt fra bleier og kremer til klær og leker for hånden. Og når bleiestadiet er over, kan du brette og feste stellebordbladet tilbake på plass og få en kommode i stedet. Praktisk høyde for å skifte bleie på babyen.www.ikea.com
Vi kjøpte dette i 2015 til vårt 1 barn. Vi har vært stor førnøyd. Brukte det til lillesøster i 2018 og det står enda på badet og er i daglig bruk som kleskomode til ungene. Toppen har vi skrudd av så det blir mere som en liten benk med skuffer. Håper at vi kan få på toppen igjen når nr 3 kommer.Noen som har erfaring med dette? Syns det virket praktisk, men vet ikke helt hva jeg syns
SUNDVIK stellebord/kommode, hvit - IKEA
SUNDVIK stellebord/kommode, hvit Her kan du ha alt fra bleier og kremer til klær og leker for hånden. Og når bleiestadiet er over, kan du brette og feste stellebordbladet tilbake på plass og få en kommode i stedet. Praktisk høyde for å skifte bleie på babyen.www.ikea.com
Vi har en eldre versjon Veldig stor og veldig robust. Vi har sånne søte tøybokser oppå stellebordet vedsiden av stellematten med kremer, bleier og annet nødvendig, og ekstra i skuffene under. Overdelen stikker ut, og jeg er lat så orker ikke leite frem utstyr fra skuffene for hvert skift Det er jo også tungvint med baby i armene, spesielt når de blir litt tyngre. Vi har ikke den smarte brettefunksjonen, og synes vår ser litt bredere ut ut i fra bildene, men jeg liker vertfall veldig godt at på vår så er det plass på hver side om vi har stellematten i midten, føles tryggere nå som mini er turbo på stellebordet
Ah okei supert! Tok sjangsen og kjøpte det jeg da min søster fant det på halv pris i billigkroken på IKEAVi kjøpte dette i 2015 til vårt 1 barn. Vi har vært stor førnøyd. Brukte det til lillesøster i 2018 og det står enda på badet og er i daglig bruk som kleskomode til ungene. Toppen har vi skrudd av så det blir mere som en liten benk med skuffer. Håper at vi kan få på toppen igjen når nr 3 kommer.
Godt kjøp Har dette og er veldig fornøyd. Praktisk med plass til stellematte på langs og bokser til lagring ved siden av stellematte, pluss skuffer til klær rett under. Helt topp!Ah okei supert! Tok sjangsen og kjøpte det jeg da min søster fant det på halv pris i billigkroken på IKEA