Stellebord

@mila91 Ja, jeg tenker det går fint med stellematte oppå vaskemaskin. ☺️ Jeg hadde stellematte oppå ei seng også en periode. Trenger egentlig ikke stellebord i det hele tatt, sånn sett. ☺️ Finnes mange fine hengehyller osv. også.

Vi har Leander-matta på benkeplaten på vaskerommet. Hadde egentlig tenkt eget stellebord, men vi er såå fornøyd med denne løsningen :)

Jeg solgte stellebordet etter forrige barn (trodde ikke det kom flere :laughing002 ). Kommer nok ikke til å kjøpe det igjen. Stellematte holder i massevis! Stort sett skifter man jo alle andre steder enn på stellebordet ;)

Har litt lyst på kommode med stellematte. Meeen! Synes dette med høyde er litt vanskelig :laughing002 hva er liksom normal høyde på et stellebord?
Hos oss er det jo lytt høydeforskjell, jeg er 156 og mannen 186 :laughing002 men bare jeg rekker opp. Kjipt å stå på krakk liksom

Har litt lyst på kommode med stellematte. Meeen! Synes dette med høyde er litt vanskelig :laughing002 hva er liksom normal høyde på et stellebord?
Hos oss er det jo lytt høydeforskjell, jeg er 156 og mannen 186 :laughing002 men bare jeg rekker opp. Kjipt å stå på krakk liksom
Vi har Malm konmode med 4 skuffer og leander stellematte på toppen. Jeg er 163 høy og det ble i høyeste laget for min del :laughing002 Gikk fort over til å stelle på gulv da jr ble mobil.

Jeg vurderte malmkommoden med tre skuffer i høyden. Er 167 cm, men den hadde blitt aaltfor lav for meg hvert fall. Nå har vi stellebord som er i samme høyde som kjøkkenbenken med som jeg tror er på ca 90 cm med leandermatta oppå der, og synes det er perfekt høyde for både meg og mannen☺️

Vi har Malm konmode med 4 skuffer og leander stellematte på toppen. Jeg er 163 høy og det ble i høyeste laget for min del :laughing002 Gikk fort over til å stelle på gulv da jr ble mobil.
Ja. Det blir nok for høyt ja! :laughing002 Må kjøpe meg krakk jeg da.

Jeg vurderte malmkommoden med tre skuffer i høyden. Er 167 cm, men den hadde blitt aaltfor lav for meg hvert fall. Nå har vi stellebord som er i samme høyde som kjøkkenbenken med som jeg tror er på ca 90 cm med leandermatta oppå der, og synes det er perfekt høyde for både meg og mannen☺️
Ja. Det er kanskje greit ja! For en kjøkkenbenk er jo ganske grei! :happy:

Selv tenker jeg at vi bare kjøper en stellematte og bruker benken over vask og tørk på badet.
Ikke har jeg plass til en ekstra kommode på soverommet vårt, og heller ikke på badet, men har en skuff på badet vi kan tømme for å ha plass til babystuff.
Vil jo ha plass til kommode og sånn på det som en gang skal bli barnerommet, så der kan vi jo ha de fleste klærne og sånn, men tror ikke det rommet blir brukt til bleieskift med det første :p

Noen som har erfaring med dette? Syns det virket praktisk, men vet ikke helt hva jeg syns :laughing002

De forrige gangene hadde vi stellebord på barnerommet og på badet, samt på natten skifta vi bare i sengen vår. Denne gangen blir det ikke stellebord, men stellematte på vaskeromsbenken. Der har vi kjøkkeninnredning fra ikea med store gode skuffer under og dør ut så bæsjeposer går rett ut. Erfarte sist at vi skifta mer alle andre steder utenom stellebordet :hilarious: brukte også kun stellematta som fulgte med stelleveska og med et håndkle over, eller treningsmatta som alltid ligger på gulvet.

Noen som har erfaring med dette? Syns det virket praktisk, men vet ikke helt hva jeg syns :laughing002

Vi har en eldre versjon:love2 Veldig stor og veldig robust. Vi har sånne søte tøybokser oppå stellebordet vedsiden av stellematten med kremer, bleier og annet nødvendig, og ekstra i skuffene under. Overdelen stikker ut, og jeg er lat så orker ikke leite frem utstyr fra skuffene for hvert skift :laughing002 Det er jo også tungvint med baby i armene, spesielt når de blir litt tyngre. Vi har ikke den smarte brettefunksjonen, og synes vår ser litt bredere ut ut i fra bildene, men jeg liker vertfall veldig godt at på vår så er det plass på hver side om vi har stellematten i midten, føles tryggere nå som mini er turbo på stellebordet:laughing002

Vi kjøpte dette i 2015 til vårt 1 barn. Vi har vært stor førnøyd. Brukte det til lillesøster i 2018 og det står enda på badet og er i daglig bruk som kleskomode til ungene. Toppen har vi skrudd av så det blir mere som en liten benk med skuffer. Håper at vi kan få på toppen igjen når nr 3 kommer.

Vi har en eldre versjon:love2 Veldig stor og veldig robust. Vi har sånne søte tøybokser oppå stellebordet vedsiden av stellematten med kremer, bleier og annet nødvendig, og ekstra i skuffene under. Overdelen stikker ut, og jeg er lat så orker ikke leite frem utstyr fra skuffene for hvert skift :laughing002 Det er jo også tungvint med baby i armene, spesielt når de blir litt tyngre. Vi har ikke den smarte brettefunksjonen, og synes vår ser litt bredere ut ut i fra bildene, men jeg liker vertfall veldig godt at på vår så er det plass på hver side om vi har stellematten i midten, føles tryggere nå som mini er turbo på stellebordet:laughing002
Vi kjøpte dette i 2015 til vårt 1 barn. Vi har vært stor førnøyd. Brukte det til lillesøster i 2018 og det står enda på badet og er i daglig bruk som kleskomode til ungene. Toppen har vi skrudd av så det blir mere som en liten benk med skuffer. Håper at vi kan få på toppen igjen når nr 3 kommer.
Ah okei supert! Tok sjangsen og kjøpte det jeg da min søster fant det på halv pris i billigkroken på IKEA :laughing002 ❤️

Ah okei supert! Tok sjangsen og kjøpte det jeg da min søster fant det på halv pris i billigkroken på IKEA :laughing002 ❤️
Godt kjøp :) Har dette og er veldig fornøyd. Praktisk med plass til stellematte på langs og bokser til lagring ved siden av stellematte, pluss skuffer til klær rett under. Helt topp!

Pga plassmangel på badet må vi nesten velge mellom en liten kommode til klær eller stellebord (Ikke nok plass til halvstor kommode som kan fungere til begge deler..). Tips?

Vi kjøpte kommode fra IKEA, og fant en nettside som solgte forlenger til toppen. Det har vi nå brukt i 3 år. 3 åringer sitter fortsatt på Leander-matta si på den ved tannpuss ol :) Og nestemann tar den i bruk fra august!

Back
Topp