Stellebord

SoYupi

Andre møte med forumet
Der er kanskje for tidlig å spørre men hvilket stellebord skal dere kjøper? Hvor langt kan man bruke den. Jeg har lest at en vanlig stellebord skal brukes 2 år …. Men når jeg sjekke internettet finner jeg bare stellebord som ser ikke stabil ut! Kan ikke tenke meg at den holder et barn på 1-2 år?!?! For eksempel den fra IKEA ?!?!
 
Der er kanskje for tidlig å spørre men hvilket stellebord skal dere kjøper? Hvor langt kan man bruke den. Jeg har lest at en vanlig stellebord skal brukes 2 år …. Men når jeg sjekke internettet finner jeg bare stellebord som ser ikke stabil ut! Kan ikke tenke meg at den holder et barn på 1-2 år?!?! For eksempel den fra IKEA ?!?!
Jeg har en som er 1 år, og jeg har ikke brukt stellebord siste månedene. Han er for apekatt til å ligge oppå der :hilarious:
 
Jeg har kjøpt kommode, og skal etablere stellebord oppå denne (Leander matte). :Heartred
 
Vi har hatt stellebordet LUX fra Troll, som er litt mer robust/massivt enn andre kanskje. Men veldig deilig og stabilt! Har brukt det helt til hun ble 3 år (for å skifte bæsjebleier), og ellers brukt det til å oppbevare klær. Tok det nettopp ut :laughing002 Må vel inn igjen snart da.
 
Jeg har en kommode til eldstemann fra ikea som er perfekt høyde som jeg bruker til stellebord. Syntes det er veldig praktisk, da slipper jeg ekstra møbler som tar mer plass
 
Vi har hatt stellebordet LUX fra Troll, som er litt mer robust/massivt enn andre kanskje. Men veldig deilig og stabilt! Har brukt det helt til hun ble 3 år (for å skifte bæsjebleier), og ellers brukt det til å oppbevare klær. Tok det nettopp ut :laughing002 Må vel inn igjen snart da.
Vi har samme og har vært kjempe fornøyd!
 
Vi har hatt stellebordet LUX fra Troll, som er litt mer robust/massivt enn andre kanskje. Men veldig deilig og stabilt! Har brukt det helt til hun ble 3 år (for å skifte bæsjebleier), og ellers brukt det til å oppbevare klær. Tok det nettopp ut :laughing002 Må vel inn igjen snart da.
Vi har også dette og er veldig fornøyd! :)
 
Vi har et Hensvik stellebord fra ikea, kommer bare til å bruke det til nestemann også. Det er utgått fra sortimentet nå, så må kjøpes på finn.no eller lignende. Vi bruker faktisk fremdeles vårt enkelte ganger til toåringen, f.eks. etter bad når han skal tørkes godt, hvis vi skal smøre eksemen ekstra godt osv - deilig å kunne ha han litt oppe i høyden for sånt som tar litt tid!
 
Her har vi brukt malm kommode fra ikea med 4 skuffer. Perfekt høyde og knall oppbevaringsplass for litt klær på badet. 3-åringen bruker det fortsatt. Han står for det meste oppå der, men vi syns det er praktisk:) god arbeidshøyde!
 
Vi har et Troll Royal krona stellebord fra første barnet. Godt brukt i 4 år. Tåler masse vekt, og barnet blir liggende mot deg, som gjør det enklere å stelle :Heartred Dyrt stellebord, men holder seg like bra enda!
Når bordet ikke er i bruk, monteres stelleplaten av og den kan brukes som en vanlig kommode :D
 
Definitivt kommode med stellematte på :Heartred Synes det er stødig, og noe som er lett å bruke til andre ting når stellematteperioden er over!
 
Vi henta vårt gratis på finn. Litt bruksskader såklart, men det plager ikke oss :) Veldig solid! Ser ingen grunn til at vi ikke kan benytte det til godt forbi to år.
Vi putta en del penger i stellematta og kjøpte leander matty da.
Stellebordet har to hyller under som er veldig kjekke til å lagre mye forskjellig og ha bleier etc. Også har vi hengt opp hyller over hvor vi hadde babyklær det første året ca. Nå har vi heller sokker og diverse kremer osv der.
 
Vi har gulliver fra IKEA, og vi er veldig fornøyd med den. Bruker den fortsatt når jeg skrifter på 2-åringen. Den har også to hyller under, som jeg syns er gull verdt for oppbevaring av bleier, litt skift osv.
 
Gulliver stellebord fra Ikea/finn.no med Skøtsam stellematte fra Ikea funker veldig bra. ☺️ Med Ønsklig oppbevaringskurver til stellebord på siden og andre kurver under.
 
Kjøpte en fin kommode fra Møbelringen, som gjør at man kan stå inntil og i riktig høyde - veldig solid. Leander stellematte på toppen! :Heartred
 
Vi har egentlig ikke plass til stellebord på badet så tenker matte på vaskemaskin men burde man heller da ha stellebord på barnerommet ? Tar gjerne imot tips
 
Vi har egentlig ikke plass til stellebord på badet så tenker matte på vaskemaskin men burde man heller da ha stellebord på barnerommet ? Tar gjerne imot tips
Vi har stellebord på vårt rom vi. Men har Leander stellematte, så kan skifte på vaskemaskin også :Heartred
 
Til førstefødte hadde jeg stellematte på vaskemaskinen, men hadde også stellebord på soverommet som ble veldig lite brukt. Til andremann hadde jeg stellematte på en kommode, og det var desidert mer praktisk. Da hadde jeg alt jeg trengte av klær og annet i direkte nærhet :happy: sluttet å bruke stellebordet når de begynte å bli veldig aktive/begynte å stå og gå. Da ble det stellematte på gulvet på badet/og eller skifte tissebleie stående etterhvert.
 
Back
Topp