Stellebord

Virker da genialt det. Ingen erfaring, men lurer på det samme selv. Synes det ser fint ut også. Kan ha fine korger med bleier, stelleprodukter og håndklær i.

Forrige gang kjøpte jeg et dyrt stellebord med skuffer og balje. Det trengte jeg ikke. Ble bare brukt som kommode etter hvert. Tommel opp!

Jeg vurderer å kjøpe et enkelt stellebord til å ha i 2.etg og kikker på IKEA sitt Gulliver stellebord

https://www.ikea.com/no/no/p/gulliver-stellebord-hvit-20307037/

Det skal kun brukes ved behov nattestid da soverommene er oppe og jeg ikke orker å gå ned på natta for å skifte bleier :hilarious:

Noen som har erfaring med det??
Vi hadde dette sist og har kjøpt ny denne gangen med tilhørende stellematte. For oss funket det bra. Vi har pleid å ha den på badet, men ettersom vi har flyttet og planløsningen på badet er annerledes blir den stående på soverommet. Koster ikke mye, fint og solid stellebord. Go for it ;)

Vi hadde dette sist og har kjøpt ny denne gangen med tilhørende stellematte. For oss funket det bra. Vi har pleid å ha den på badet, men ettersom vi har flyttet og planløsningen på badet er annerledes blir den stående på soverommet. Koster ikke mye, fint og solid stellebord. Go for it ;)

Da blir det den :happy: Hvilken stellematte hører til??

Da blir det den :happy: Hvilken stellematte hører til??
Den du ser på et av bildene, pleier å være «andre har også sett på bilder» nederst på siden.

Her er linken :)
https://www.ikea.com/no/no/p/vaedra-stellematte-80226137/

Vi kjøpte noen håndklær til å ha over stellematten. Bestilte noen enkle på Ikea :D Kjøpte også trekk, men det er ikke nødvendig. Trekkene er her:

https://www.ikea.com/no/no/p/vaedra-trekk-til-stellematte-kaninmonster-hvit-40445354/

Tror de har fler, så sjekk at str passer med stellematten. Men som sagt funker håndkle også :D

Har ingen erfaringer med det selv, men et vennepar av meg har det der.. de er kjempe fornøyde og har brukt det snart i to år.
Har holdt seg fint også

Min søster hadde den til barna sine. Veldig praktisk da man får kjøpt med bokser å henge på osv. Så føler man ikke at man har kastet flere hundre kroner ut av vinduet når man begynner å stelle med matta på gulvet istedenfor.

Min søster hadde den til barna sine. Veldig praktisk da man får kjøpt med bokser å henge på osv. Så føler man ikke at man har kastet flere hundre kroner ut av vinduet når man begynner å stelle med matta på gulvet istedenfor.
Min eldste er snart 4 år og ligger fremdeles på stellebordet innimellom.. aldri lagt matta på gulvet.

Veldig fornøyd med den. Hadde den til andre barnet og skal bruke det igjen med tredje. Hadde kommode med stemmematte til første og det likte vi ikke. Men jeg anbefaler deg å kjøpe bokser under til organisering :)

Ja, var det jeg endte opp med å gjøre :p

Back
Topp