Stellebord!

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Har begynt å tenke litt på oppbevaring og stelleplass til minstemann, og prøver å finne beste løsning for oss:) hittil har jeg tenkt å ta en vanlig kommode og bare ha en stellematte på toppen, men er litt redd for at det kan bli for smalt?

Hvordan har du tenkt å gjøre dette?:happy:

Vi har dette fra BabyDan. Jeg liker å stelle når barnet ligger med beina mot meg. Føler det blir skeivt og en rar arb.stilling å stelle fra siden. Liker at det har skuff til salver, tempmåler osv. Under har vi kurver med bleier, klær og diverse. Eneste er at det er en skikkelig støvsamler de hyllene under da, men hjelper å ha ting i kurver :rolleyes:Screenshot_20200310-195621_Chrome.jpg

Vi skal ha stellematte på vaskerommet, der vi har kjøkkeninnredning. :happy:
Vaskerommet er i midten av huset ca, og vi har alt på ett plan, så siden det ikke er plass på badet blir det nok bra å gjøre det sånn. :D

Badet vårt er kjempelite, så vi har et stellebord oppå badekaret.

original.569x577m.jpg

Det fungerer veldig greit. Bruker ikke badekaret lengre til gutten på 1,5 år, har en balje på golvet, så karet er fylt med kluter og salver og bleier i kurver. Men jeg savner å bade (selv) så mye! :(

Vi har en stor benkeplate nede på vaskerom/toalett som vi tenkte ha en stellematte oppå. Jeg tenkte det ville være praktisk å ha stelleplass på bad. Siden vi ikke har stor nok plass til å ha stellekommode på de to bad/toalett vi har så går vi for den løsningen. Har bestilt en kommode med skuffer vi tenkte å ha oppå benken også.

Jeg også leter etter den perfekte kommoden til å ha på badet med stellematte oppå. Men det er ikke så lett å finne en. Jeg ønsker kommode fordi jeg synes det er en fordel å ha babyens klær på badet. Da er de alltid tilgjengelig når jeg skal skifte klær etter lekkasje og gulp:p

Vi har bygget kommode på IKEA, det er sånne moduler med forskjellige høyder og bredde på skuffer. Er forresten vatring på beina, så den blir stående rett. Veldig fornøyd med det☺️

Vi har stokke care stellebord, har vært utrolig fornøyd med det! Stort og romslig, fortsatt god plass til å skifte bleie på 2 åringen på :hilarious:

Her har vi stellematte oppå vaskemaskinen. Må ha vaskemaskin på badet, som jo er lite, så er eneste mulighet. Men har fungert veldig bra med nr 1:) Klær og bleier har jeg i trådlurver i hyller over vaskemaskina.

Her har vi stellematte oppå vaskemaskinen. Må ha vaskemaskin på badet, som jo er lite, så er eneste mulighet. Men har fungert veldig bra med nr 1:) Klær og bleier har jeg i trådlurver i hyller over vaskemaskina.
Hvordan gjør du det hvis maskina sentrifugerer?

Vi har hatt stellematte oppå vanlig kommode. Fungerer veldig fint! Veldig praktisk å kunne ha alle stellesakene i øverste skuff og så klær i skuffene under, da har man alt man trenger på en plass :)

Vi har hatt stellematte oppå vanlig kommode. Fungerer veldig fint! Veldig praktisk å kunne ha alle stellesakene i øverste skuff og så klær i skuffene under, da har man alt man trenger på en plass :)
Kan jeg spørre hvilken kommode?:shy: Synest mange virker så smale i forhold til stellemattene:) men ja, det er den praktiske delen som du nevner som gjør at jeg tenker kommode som stellebord:)

Har kjøpt kommode fra Troll. Syns det var veldig praktisk fordi stelleborddelen vender rett frem og ikke sidelengs. :)

Kan jeg spørre hvilken kommode?:shy: Synest mange virker så smale i forhold til stellemattene:) men ja, det er den praktiske delen som du nevner som gjør at jeg tenker kommode som stellebord:)
Hmm.. Kjøpt på IKEA, kanskje Hemnes? Husker ikke helt. Får ikke plass til mer enn stellematten oppå, men det går helt fint :)

Hmm.. Kjøpt på IKEA, kanskje Hemnes? Husker ikke helt. Får ikke plass til mer enn stellematten oppå, men det går helt fint :)
Får du lagt stellematten sånn at kortsiden vender mot deg? Eller har du den på langs? :happy8

Får du lagt stellematten sånn at kortsiden vender mot deg? Eller har du den på langs? :happy8
Må ha den sånn at det er langside mot langside. Men kommoden står sånn til at jeg kan stå både mot siden og fremme, så velger sånn sett om jeg står på siden eller fremfor baby.

Må ha den sånn at det er langside mot langside. Men kommoden står sånn til at jeg kan stå både mot siden og fremme, så velger sånn sett om jeg står på siden eller fremfor baby.
Takk for svar. Ja, da spiller det jo ingen trille :happy: så stas å begynne å handle inn!

Vi har dette fra BabyDan. Jeg liker å stelle når barnet ligger med beina mot meg. Føler det blir skeivt og en rar arb.stilling å stelle fra siden. Liker at det har skuff til salver, tempmåler osv. Under har vi kurver med bleier, klær og diverse. Eneste er at det er en skikkelig støvsamler de hyllene under da, men hjelper å ha ting i kurver :rolleyes:Vis vedlegget 320682
Sniker fra september: er du fornøyd med denne? Jeg har kikket på denne til kommende lillebror :)

Back
Topp