Stellebord

veenus

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Er usikker på hvilket stellebord vi skal gå for. Vil ha et med skuffer. Noen å anbefale? Innbiller meg at det er praktisk å ha kanter rundt toppen, men dette er kanskje ikke nødvendig? Ble så lite utvalg da..

Ikke nødvendig med kanter nei :) syns jeg da! Vi har bare stellematte oppå vaskemaskinen. Det holdt bra med storebror i hvertfall. Mange velger Malm kommoden til ikea har jeg sett :)

Er usikker på hvilket stellebord vi skal gå for. Vil ha et med skuffer. Noen å anbefale? Innbiller meg at det er praktisk å ha kanter rundt toppen, men dette er kanskje ikke nødvendig? Ble så lite utvalg da..
Har kjøpt Sundvik stellebord fra ikea:) som kn brukes som kommode når man ikke skal bruke stellebord lengre:)

Vi skal ha stellematte oppå toppen av et stråhyllesystem vi har, orker ikke tanken på eget stellebord som bare varer en begrenset periode uansett.

Her blir det stellematte på benken over vaskemaskinen på badet, det er ikke plass til et eget stellebord selv om det hadde vært praktisk. Tror vi kjøper en ekstra matte som vi kan ha oppå en kommode på barnerommet også. Har et par malmkommoder fra ikea som jeg tenker å sette inn der.

Vi har ikke gulvplass på bad, og vask og tørk står oppå hverandre, så vi må nok gå for et stellebord som kan plasseres oppå et innmurt badekar...

Vi har et helt enkelt stellebord som vi fikk brukt da vi ventet førstemann. Det har bare hyller, men vi har brukt esker med lokk inni der for oppbevaring av forskjellig. På badet nede har vi lite gulvplass, så der har vi et stellebord som står over badekaret. :) Der er skapene på badet i nærheten, så vi har alt av stelleting inni der.

Skulle jeg valgt på nytt, ville jeg hatt et med skuffer, for det blir ganske uoversiktlig og rotete med hyller. Dessuten står det sånn at vi ikke får tak i ting på langsidene, så det er litt knotete. Men siden vi fikk det, så ble det liksom for dumt å kjøpe nytt. Kanskje det blir et nytt nå i steden :angelic:

Kjøpte dette brukt for 500 kr for 3 år siden. Vært helt gull , med både skap og skuffer. God plass oppå, så bruker det fortsatt Til storesøster og. Genialt med baby og mye skift.
Når lillesøster kommer tenker jeg frøkna skal begynne å ha sine klær på rommet sitt.

Vedlegg

• Screenshot_20190601-190712_Gallery.jpg
    Screenshot_20190601-190712_Gallery.jpg
    13,8 KB · Visninger: 28
Liker godt det fra ikea med klaff man kan felle ned.

Har brukt stellebord veldig lite egentlig, til begge mine. De første ukene/mnd er det jo hyppig i bruk, men har gått fort over til stellematte på gulv for å spare plass på bad. Og så fort de står selv har jeg nesten bare skiftet på/stelt dem mens de står. Nå har vi et annet hus, og her har vi dobbel vask med benk + skuffer under. Planen nå er derfor å lage til ei plate som kan ligge over ca halve vask/benk-området, så har vi da samtidig kommode under og vannet godt innen rekkevidde. Det tror jeg blir topp. Men gjetter at det ikke er så mange mnd før vi bruker matte på gulv nå heller. De blir så fort makkete og ville at da er det nesten bedre å ha de utenfor fall-risiko, syns jeg :-)

Vi har valgt vegghengt med hyller. Hengt det slik at man kan ha en hånd på baby og en hånd i vasken.

Vi har hatt så lite bad at vi bare har hatt stellematte oppå vaskemaskinen.
Men nå som vi får litt annen ordning på bad så må vi se oss om etter stellebord vi kan ha på badet tror jeg. Får se hva som ligger på finn etter at vi har overtatt huset.

Vi har kjøpt to kommoder fra IKEA, Nordli som skal brukes som stellebord. Vi skal bygge den opp litt, slik at den vil være i god høyde når vi bruker den, og kan justeres ned når mini skal bruke den selv som kommode. Så vi pimper opp en kommode som kan brukes til flere ting istedenfor et stellebord som vi ikke får brukt så mye senere. ;)

Hvis det er noen som kommer over et stellebord/kommode med flere skuffer enn én som dras ut fra kortsiden (maks bredde 74 cm), så rop ut! Finner bare stellebord med én skuff. Skjønner ikke at vi er de eneste som kunne tenke oss flere skuffer, men som har begrenset med plass i bredden?! :P :shifty: (fant én kommode til 5500 kr, men det blir altfor dyrt altså :P )

Hvis det er noen som kommer over et stellebord/kommode med flere skuffer enn én som dras ut fra kortsiden (maks bredde 74 cm), så rop ut! Finner bare stellebord med én skuff. Skjønner ikke at vi er de eneste som kunne tenke oss flere skuffer, men som har begrenset med plass i bredden?! :p :shifty: (fant én kommode til 5500 kr, men det blir altfor dyrt altså :p )
Kan du ikke ha sånne små bokser oppi? Skjønner frustrasjonen da :P

Kan du ikke ha sånne små bokser oppi? Skjønner frustrasjonen da :p
Det er det vi har hatt til nå, og det er SÅ uoversiktlig og knotete. Veldig fint når man akkurat har innredet det, men ikke særlig funksjonelt for oss rotehuer dessverre :P

Det er det vi har hatt til nå, og det er SÅ uoversiktlig og knotete. Veldig fint når man akkurat har innredet det, men ikke særlig funksjonelt for oss rotehuer dessverre :p
Haha da skjønner jeg :P

Back
Topp