Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt Sundvik stellebord fra ikeaEr usikker på hvilket stellebord vi skal gå for. Vil ha et med skuffer. Noen å anbefale? Innbiller meg at det er praktisk å ha kanter rundt toppen, men dette er kanskje ikke nødvendig? Ble så lite utvalg da..

Liker godt det fra ikea med klaff man kan felle ned.Er usikker på hvilket stellebord vi skal gå for. Vil ha et med skuffer. Noen å anbefale? Innbiller meg at det er praktisk å ha kanter rundt toppen, men dette er kanskje ikke nødvendig? Ble så lite utvalg da..
Enig! Skulle hatt det selv om jeg hadde hatt plass, her må det nok bli vegghengt stellebordLiker godt det fra ikea med klaff man kan felle ned.
(fant én kommode til 5500 kr, men det blir altfor dyrt altså Kan du ikke ha sånne små bokser oppi? Skjønner frustrasjonen daHvis det er noen som kommer over et stellebord/kommode med flere skuffer enn én som dras ut fra kortsiden (maks bredde 74 cm), så rop ut! Finner bare stellebord med én skuff. Skjønner ikke at vi er de eneste som kunne tenke oss flere skuffer, men som har begrenset med plass i bredden?!![]()
(fant én kommode til 5500 kr, men det blir altfor dyrt altså
)
Det er det vi har hatt til nå, og det er SÅ uoversiktlig og knotete. Veldig fint når man akkurat har innredet det, men ikke særlig funksjonelt for oss rotehuer dessverreKan du ikke ha sånne små bokser oppi? Skjønner frustrasjonen da![]()
Haha da skjønner jegDet er det vi har hatt til nå, og det er SÅ uoversiktlig og knotete. Veldig fint når man akkurat har innredet det, men ikke særlig funksjonelt for oss rotehuer dessverre![]()