Stellebord!

Sniker fra april.. kan du ikke kjøpe Ikea hemnes kommode med 6 skuffer og stelletoppen til 1000? Evt bruke andre knotter enn de som følger med? Eller så får du kjøpt topp til Hemnes på Etsy.
aacf8cae5a1a580448957b735a6ffdea.jpg
 
Erfaringen min er iallfall at å male møbler og å få det fint er en øvelse i tålmodighet. Skulle male noen IKEA stoler, og måtte slipe ned, grunne i flere strøk, male i flere strøk og snu og vende på de forbanna stolene, så det tok en liten evighet.
 
Screenshot_20180528-200143_Chrome.jpg

Vi har kjøpt dette fra ikea, syntes det ser veldig praktisk og fint ut. Vi hadde stellematte på vaskemaskin med forrige, men nå gleder jeg meg til å få på plass stellebord på badet [emoji4]
 
Du kan ikke kjøpe det til over 9000kr! Tenk på alt annet du kunne brukt de pengene på :nailbiting::nailbiting:
 
Sniker fra april.. kan du ikke kjøpe Ikea hemnes kommode med 6 skuffer og stelletoppen til 1000? Evt bruke andre knotter enn de som følger med? Eller så får du kjøpt topp til Hemnes på Etsy.
aacf8cae5a1a580448957b735a6ffdea.jpg
Er stelletoppen fra IKEA? Fant ikke på nettsiden deres. Syns denne var veldig fin [emoji4]
 
Sniker fra april.. kan du ikke kjøpe Ikea hemnes kommode med 6 skuffer og stelletoppen til 1000? Evt bruke andre knotter enn de som følger med? Eller så får du kjøpt topp til Hemnes på Etsy.
aacf8cae5a1a580448957b735a6ffdea.jpg
Takk for tips [emoji846]
 
Erfaringen min er iallfall at å male møbler og å få det fint er en øvelse i tålmodighet. Skulle male noen IKEA stoler, og måtte slipe ned, grunne i flere strøk, male i flere strøk og snu og vende på de forbanna stolene, så det tok en liten evighet.
Haha huff, høres ut som noe jeg hadde gitt opp for lengst [emoji28]
 
Vis vedlegget 263174

Vi har kjøpt dette fra ikea, syntes det ser veldig praktisk og fint ut. Vi hadde stellematte på vaskemaskin med forrige, men nå gleder jeg meg til å få på plass stellebord på badet [emoji4]
Ja, veldig greit det da [emoji846] Tror jeg vil ha minst mulig åpne hyller for min del, men samtidig blir det jo veldig ryddig om man har sånne stoffesker i de åpne hyllene så vurderer det også [emoji5]
 
Du kan ikke kjøpe det til over 9000kr! Tenk på alt annet du kunne brukt de pengene på :nailbiting::nailbiting:
Hahaha, tenker på det ja [emoji28] Har absolutt ikke bestemt meg for å kjøpe det altså, veldig greit å få tips til hva andre har og har heldigvis fortsatt god tid [emoji5] Fikk vite at en forhandler mest sannsynlig har kampanje på stellebordet i november (de hadde nettopp hatt, typisk nok) så med mindre det dukker opp et supertilbud før da så blir det ikke aktuelt å betale fullpris uansett. [emoji846]
 
20180618_132714-517x689.jpg
Fikk et gratis på finn.no som vi pusset ned og malte hvitt, vasket hyllene i maskinen og er klart til bruk:) Maling og utstyr hadde vi fra før, så det kostet oss ingenting. Skal kjøpe et fint blått stelleunderlag å ha på toppen:)
 
Vis vedlegget 263217
Fikk et gratis på finn.no som vi pusset ned og malte hvitt, vasket hyllene i maskinen og er klart til bruk:) Maling og utstyr hadde vi fra før, så det kostet oss ingenting. Skal kjøpe et fint blått stelleunderlag å ha på toppen:)
Så flinke dere er! Jeg eier verken tålmodighet eller evner til sånt noe [emoji28]
 
74185_Trekl_ver_Stellekommode_Trekl_ver__Kasper__H_2.jpg


Jeg har dette og er kjempefornøyd. Trekløver som heter Kasper
 
Ser ut som vi lander på dette stellebordet fra babydan. Funnet brukt på finn til 1500 kr.
Solid og greit med plass [emoji4]
 

Vedlegg

  • tarok_w_122_11_st2.jpg
    tarok_w_122_11_st2.jpg
    19,8 KB · Visninger: 53
Vi skal gå for Ikea malm kommode med 4 skuffer, så kjøper vi stelle topp og den bak hyllen(tilpasset 4 skuffer) for å fylle tom rommet bak kommoden. Dette kjøper vi fra puckdaddy.de
Så det vil bli likt som på bildet bare med en skuff mer

IMG_4788.jpg
 
Back
Topp