Stellebord

Snartmamma90

Flørter med forumet
Venter min første så lurer jeg på hva bør jeg gå for med stellebord/stellekommode ? Med badekar under eller uten og med badebalje utenom? Tar gledelig imot tips og erfaringer

Last edited:
Vi hadde stellekommode med badekar. Skal ikke ha det igjen, det ble vannskader på den.
Nå skal vi gå for stellebord og balje utenom.

Vi har kjøpt et vegghengt stellebord pga et lite bad:) det reddet oss :D masse hylleplass til alle nødvendigheter, også har vi kjøpt en badebalje utenom :)

Vi hadde stellekommode med badebalje i, og synes det var genialt! Veldig godt å ha plass til alt ett sted synes jeg. Hadde ingen problemer med vannskader, men skjønner jo at det er irriterende hvis man får det. Denne gangen er jeg litt usikker på hva vi får plass til, ganske stort bad, men med fastmonterte ting spredd godt utover er det neimen ikke lett å få plass...

Med første hadde jeg stellebord med balje. Likte det veldig godt, har kjøpt det samme nå.

Vi har stellebord også kjøper vi badebalje utenom.

Vi hadde stellekommode med badebalje i, og synes det var genialt! Veldig godt å ha plass til alt ett sted synes jeg. Hadde ingen problemer med vannskader, men skjønner jo at det er irriterende hvis man får det. Denne gangen er jeg litt usikker på hva vi får plass til, ganske stort bad, men med fastmonterte ting spredd godt utover er det neimen ikke lett å få plass...
Høres ut som badet vårt, har jo det dansegulvet, men stellebord kommer til å måtte stå dels foran vasken [emoji85]

Vi har stellekommode med balje - veldig fornøgd med det spesielt sida eg måtte ta keisersnitt. Gull å ikkje måtte bøye seg for mykje då! Då han voks utav baljen så tok vi den bare ut - og vipps så var det en vanlig kommode :) Skal no ha nr 2 - då skal balljen tilbake i kommoden :)

Vi hadde stellebord med kar under fra inovi av plast. Har det ennå, men karet vokste han ut av når han var sånn 5-6 mnd gammel. Fint å ha første tiden om man ikke har stor plass.

Har en Ikea Malm kommode med stellematte på. Si satte på metallben for å unngå vannskader på badet. Ville ikke hatt badekar i kommoden, det blir fort mye søl! Også er det greit at stelleplassen er klar med håndkle når babyen skal opp av vannet.

Vi har balje som står på stativ, veldig fornøyd med det!

35f07f648ff32faa70218192f1ae254e.jpg

Har en Ikea Malm kommode med stellematte på. Si satte på metallben for å unngå vannskader på badet. Ville ikke hatt badekar i kommoden, det blir fort mye søl! Også er det greit at stelleplassen er klar med håndkle når babyen skal opp av vannet.

Vi har balje som står på stativ, veldig fornøyd med det!

35f07f648ff32faa70218192f1ae254e.jpg
a19aacb9f40f0e5c5014abf5915915eb.jpg

Sånn kommode? Bør det ikke være kant rundt på toppen?

Ja en sånn. Vet mange bruker denne, eller andre vanlige kommoder fra Ikea. Vi bruker den uten kanter, har vegg på to sider. Har satt fast stellematta med borrelås som er limt på kommoden og under matta, var redd den sku skli.

Ja en sånn. Vet mange bruker denne, eller andre vanlige kommoder fra Ikea. Vi bruker den uten kanter, har vegg på to sider. Har satt fast stellematta med borrelås som er limt på kommoden og under matta, var redd den sku skli.
Vegg på to sider? tror ikke jeg tør å bruke den når ikke det er kanter på? E har ikke vegg til å ha vegg på begge sider [emoji33]

Vegg på to sider? tror ikke jeg tør å bruke den når ikke det er kanter på? E har ikke vegg til å ha vegg på begge sider [emoji33]

Den står i et hjørne, så står vi på langsiden som ikke har vegg. Da får han ikke rullet ned. Så lenge vi står der da..[emoji6] Det går an å skru på en planke eller noe. Eller kjøpe matte med kanter. Eller bare kjøpe en med kanter [emoji6] De fleste jeg har sett har ikke kant ut mot der man står ig steller, men det finner du sikkert også.

Venter min første så lurer jeg på hva bør jeg gå for med stellebord/stellekommode ? Med badekar under eller uten og med badebalje utenom? Tar gledelig imot tips og erfaringer

Vi har stellekomoden cam asia, kjøpt på barnas hus. Veldig fornøyd. Det er med badebalje, og alle skuffene kan åpnes når den er i (i motsetning til de fleste andre stellekommoder med balje i, der man ikke får åpnet øverste skuff)

Back
Topp