Stellebord

Må ha stelleplassen på barnerommet, da badet er alt for lite. Men er vegg i vegg med badet, og det er ikke tungvindt når det er eneste løsning :)

Har hatt stellerom overalt opp igjennom, bortsett fra på soverommet:-) har hatt en liten bøtte med vann som vi har tatt med oss dit vi har hatt stelleplass. Kommer forresten langt med sånne kompresser og babyolje også, uten vann:-)

Har faktisk aldri sølt noe utenfor stellebord/matte eller meg selv (selv om jeg fikk tiss oppi bh'en en gang).

Med førstemann hadde vi stellematte på kommoden på soverommet. Det ble mange bleieskift ila natten, og badet er ikke i samme etg som soverom. Vi kokte derfor på vann i termos, også hadde vi kaldvann i en flaske. Blandet i en bolle og brukte på nettene :) Funka veldig bra for oss :) (hadde også stellebord på badet da...)

Tips til de av dere med små bad, forrige svangerskap og hus bestilte vi stellebord fra snekkerfirma som var "rammet" inn på veggen over doen vår. Genialt og usynlig:-)

Sist var jeg overbevist om at stellebordet skulle være på soverommet, men storesøsteren min overtalte meg. Hvordan er det å ligge naken i et kaldt rom, og det er ikke bra å bli vasket med våtservietter hver gang. Dessuten er disse små veldig uforutsigbare på når de driter eller tisser. Vi har ikke stort bad, men vi fikk klemt inn et stellebordet og angrer ikke.

Vi har alltid hatt på badet, men ser at det blir mye skift med håndkle og madrass i stua, så blir nok en stelleplass på vaskerommet nede også :) ble mye trappegåing når det var på det verste med bæsjebleier :p

Vi skal ha stelleplassen på badet, men har ikke plass til stellebord. Vi har både vask og tørk der inne, såvi kommer til å lage en benk over disse også stellematte oppå. Hyller og slikt skal svigerfar lage til oss slik at vi får litt mer hylle/skap plass på badet. Kjempe lite bad, men skal få det til å fungere!
Kommer kanskje til å ha en stellematte på soverommet også, for tissbleier på natta, men soverommet er så utrolig kaldt, og spesielt for en naken babykropp, så får se hvordan vi løser akkurat den biten.

Vi skal ha stelleplassen på badet, men har ikke plass til stellebord. Vi har både vask og tørk der inne, såvi kommer til å lage en benk over disse også stellematte oppå. Hyller og slikt skal svigerfar lage til oss slik at vi får litt mer hylle/skap plass på badet. Kjempe lite bad, men skal få det til å fungere!
Kommer kanskje til å ha en stellematte på soverommet også, for tissbleier på natta, men soverommet er så utrolig kaldt, og spesielt for en naken babykropp, så får se hvordan vi løser akkurat den biten.
Det høres jo perfekt ut med den løsningen på badet:-) Er jo ingen grunn til å kjøpe inn et eget bord når man allerede har en plass på badet som passer fint til en stellematte:-)

Back
Topp