Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Engangskompressor?Her er det viktigste engangskompresser (fantorangen eller mesoft), vann, olje til bæsj som sitter fast, inotyol til sår stump og bleier. Har også mye ting som man ikke trenger hele tiden som paracet, vaskekluter, gulpekluter og termometer.
Slike tørre engangskluter som man får kjøpt på apotek/butikkEngangskompressor?
Fikk babyshower med tilhørende bleiekake...så nå har jeg 50 enerbleier...Her gikk vi rett på str.2 i bleier forrige gang, så jeg kjøper ikke inn noe før vi har testet str. på sykehuset.![]()
Samboer er redd for å gjøre noe galt med tanke på at jeg har sagt at jeg vil bruke økologisk olivenolje og potetmel på babys hud/rumpe, haha! Noen som har fornuftige argumenter for at jeg skal bruke slike produkter istedenfor andre salver/oljer/kremer fra natusan/libero og lignende?Bleier str 1 og str 2, økologisk kokosolje til vask (+vann). Kommer ikke til å bruke noe som helst såpe/parfyme/dritt på ungen. Samme som sist, og veldig enkelt og lettvint. Myke håndklær i bambus til baby, tørre engangskluter. Kanskje en økologisk zinksalve etterhvert til bruk om baby skulle bli sår. Ikke hatt særlig bruk for det til nr 1. Febertermometer.
Samboer er redd for å gjøre noe galt med tanke på at jeg har sagt at jeg vil bruke økologisk olivenolje og potetmel på babys hud/rumpe, haha! Noen som har fornuftige argumenter for at jeg skal bruke slike produkter istedenfor andre salver/oljer/kremer fra natusan/libero og lignende?![]()
Baby får ikke i seg giftige stoffer og allergifremmende midler
Jeg har kjøpt propolis fra forever, den kan brukes til alt, også på såre brystvorter uten å måtte vaske vekk før baby skal ha mat, såre romper etc
Skal bruke propolisen, aloeveraen, leppepomaden (brukes mye på såre babyrumper), solkremen når den tid kommer og hand & face i badevannetELSKER produktene!!