Stellebord

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg blir aldri klok på stellebord. Nå har vi stellematte opp på en Malm kommode fra IKEA. Liker overhodet ikke den løsningen...

Hva salgs stellebord har/skal dere ha?
Pga plassmangel vil jeg gjerne ha en stellekommode.

Vurdere denne:
ImageUploadedByBV Forum1455829068.723558.jpg
 
Vi har det sammenleggbare fra IKEA:) synes det er helt supert! Mykt og godt, god plass, oppbevaringslommer. Kan også vugges på;) Men det tar jo litt plass om det står oppslått og passer vel ikke inn i ethvert hjem:p
 
Jeg har det du ikke liker. Men mannen har mekket en sånn som er på bildet av stellebordet så jeg steller meg føttene mot meg :)
 
Tenkte å ha noe lignende som den du har på bildet. Tror vi går for en løsning med badekar øverst som kan fjernes etterhvert.
 
Vi har liten plass så vi går for et godt gammeldags sammenleggbart med badekar, så har vi mulighet til å flytte på det. Med et veldig lite bad ble løsningen stellebordet pluss kommoder på soverom og så kan vi ta stellebordet inn på badet når den lille skal bades. Tungvint men best i forhold til plass
 
Vi skal forhåpentligvis flytte snart, så er litt usikker på hvor god plass vi får på badet til stellebord. Jeg har mest lyst på en stellekommode, kanskje noe lignende av den du la ut bilde av, eller en med både skuffer og hyller under, slik at jeg kan ha de fine tøybleiene i kurver slik at de vises.
 
Blir nok å gå for stellebordet fra IKEA, det med to skuffer + en hylle under. Ville helst hatt Malm da det har bedre oppbevaringsplass, men det må jo skrus fast for å ikke risikere velting, og det kan/vil vi ikke på flisevegger. Dessuten synes mannen at stellebordet så mye mer praktisk ut i forhold til hans behov, og når han for en gangs skyld har en sterk mening om babyutstyr skal jeg jammen høre på han! ;) stellebord og bilstol, det er alt han bryr seg om. :p
 
Oi, det har jeg ikke tenkt på, at jeg ikke kan skru fast Malmkommoden i flisene! Må finne en annen løsning da..
Her har mannen ingen meninger om noe som helst, før han plutselig måtte spørre om det var skivebremser eller trommelbrems på vogna?? Hahaha! Boys will be boys
 
Burde ikke alt egentlig skrus fast?:p uff, kjenner jeg ikke gleder meg til å babysikre huset!
 
Burde ikke alt egentlig skrus fast?:p uff, kjenner jeg ikke gleder meg til å babysikre huset!

Malmkommoden er jo spesifikt anbefalt å skru fast, da den lettere kan velte enn andre kommoder. Var vel noen dødsfall i USA pga dette? Har noe med vektpunktet å gjøre. Men klart, de fleste kommoder kan jo velte om noen vil klatre i de, så jeg vet ikke om Malm egentlig er så mye farligere enn en mer ordinær stellekommode. Mannen min bare husker advarselen IKEA kom med angående Malm veldig godt. :)
 
Jeg blir aldri klok på stellebord. Nå har vi stellematte opp på en Malm kommode fra IKEA. Liker overhodet ikke den løsningen...

Hva salgs stellebord har/skal dere ha?
Pga plassmangel vil jeg gjerne ha en stellekommode.

Vurdere denne:
Vis vedlegget 162502

Det var kjempe fint! Hvor er det fra?
 
Har nettopp kjøpt brukt et sånt her. Ville ha med hjul, da kan det stå på langs når det ikke er i bruk, og flyttes ut fra veggen når det skal stelles. Vi har liten plass på badet, derfor tenker jeg det blir greit. Så setter vi kurver med utstyr og litt klær på hyllene under :)
4103___00_1.jpg
 
Kommer til å sette vaskemaskin&tørketrommel ved siden av hverandre, i stedet for oppå hverandre slik de står nå. Legger stellepute på den ene og stelleprodukter på den andre:)
 
Vi skal se på stellebordet i dag, håper det er i god stand!
 
Iiihhh det var kjempe fint, sendt nettopp en SMS om at vi vil kjøpe det. De må hjelpes oss med levering da bilen vår ikke er stor nok. Skal bli deilig med ordentlig stellebord!
 
Grattis! Er så gøy å kjøpe inn utstyr:D
 
Grattis! Er så gøy å kjøpe inn utstyr:D

Tror du ikke hun hadde rukket å selge det til noen andre i mellom tiden? Jeg ble kjempe sur og sa klart i fra hva jeg mente...sukk.

Heldigvis ligger det et til ute og har sendt de en beskjed.
 
Tror du ikke hun hadde rukket å selge det til noen andre i mellom tiden? Jeg ble kjempe sur og sa klart i fra hva jeg mente...sukk.

Heldigvis ligger det et til ute og har sendt de en beskjed.
Merkelig, når dere var og så på det til og med:/ jaja. Du har god tid:)
 
Back
Topp