Stellebord

Trollkjerring

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Noen her som har noen erfaringer å dele? Tanken var jo til slutt å bade babyen i vasken, da vi skal bytte ut vasken til en som går ann å bade i, og ha stellepute på vaskemaskinen. Men så har vi jo fått tørketrommel til jul, så den må jo stå oppå vaskemaskinen. Muligheten da er jo en litt syp kommode vi kan ha stellepute på, men da får vi ikke gjort stellebiten på badet (litt usikker på hvor dyp kommoden må være også) eller så kan vi ha sammenleggbart stellebord, men de som finnes på markedet har gjerne badebalje i hardplast under, og det tar jo mye plass selv om det er sammenleggbart. Eller?

Jeg ville absolutt hatt stellebordet på badet! Jeg hadde også hånddusj på vasken når mine var små. Når de har bæsj opp til håret vil du ha vann tilgjengelig! Jeg ønsker heller ikke å bruke våtservietter til hvert skift.

En billig badebalje fra IKEA kan dere fint bruke i dusjen.

Har erfaring med vegghengte sammenleggbare stellebord. De fungerer greit, men de jeg kjenner som har hatt det har sjeldent pakket det sammen...

Sammenleggbart stellebord har myk badebalje under, iallfall de jeg har sett på. Så man klapper sammen hele saken.

Du kan også ha stellematte på gulvet og sammenleggbar badebalje og bade babyen i dusjen. Flexibath for eksempel, en balje som blir helt flat når du klapper den sammen. :)

Vi har badebalje og sammenleggbart stativ til. Når balja ikke er i bruk står den inni dusjen, og stativet sammenslått mellom dusjkabinettet og veggen. :)

Ja, vi har sett på en slik balje fra stokke vi tenkte vi skulle kjøpe, men så er vasken ganske stor og anvenlig som balje. Så da trenger vi i utgangspunktet bare stellebord.
Rart at jeg ikke har funnet sammenleggbart stellebord med myk balje på. Jeg får lete litt grundigere neste gang :)

Jeg har lurt litt på å kjøpe sammenleggbart stellebord med slik tynn plastduk badekar med avtapningsslange. Jeg syntes det var litt krøkkete med badebalje i dusjen sist husker jeg.

Jeg ville absolutt hatt stellebordet på badet! Jeg hadde også hånddusj på vasken når mine var små. Når de har bæsj opp til håret vil du ha vann tilgjengelig! Jeg ønsker heller ikke å bruke våtservietter til hvert skift.

En billig badebalje fra IKEA kan dere fint bruke i dusjen.

Har erfaring med vegghengte sammenleggbare stellebord. De fungerer greit, men de jeg kjenner som har hatt det har sjeldent pakket det sammen...
En hånddusj ja, det var smart. Vet pappa har sånn på kjøkkenet på hytta. Lurer på om vi skal se etter en slik baderomskran :)

Ja, vi har sett på en slik balje fra stokke vi tenkte vi skulle kjøpe, men så er vasken ganske stor og anvenlig som balje. Så da trenger vi i utgangspunktet bare stellebord.
Rart at jeg ikke har funnet sammenleggbart stellebord med myk balje på. Jeg får lete litt grundigere neste gang :)
Jeg så det på Babycare seinest i går. :)

Back
Topp