Stellebord

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Anbefal meg det beste stellebordet!

Stellematte på gulvet... ;)

Vi har gulliver stellebord fra ikea.... Tror det er utgått men det er det beste og fineste stellebordet etter min mening ;)

Skulle jeg hatt barn igjen, hadde jeg gått for Ikea sitt!

Gå i hvertfall for et der du har barnet rett og ikke på siden. Utrolig bale! Vi har sånt fordi jeg ønsket badekar på stellebordet men det ble bare tull.

Har prøvd IKEA sitt og syns det funka fint. Husker ikke navn, var hylle både over og under. Evt trådkurver for system.

Har stellematte på vaske/tørkemaskinen. Har bokser som er festet ned sugekopper til bleier osv og knagger på veggen til klær!

Eller så har jeg hørt at mange er fornøyd med IKEA sine. Og spesielt det billigste :)

Noen som har Sebra kili sitt?
Liker ikke IKEA sine..

Vi har hengt vårt i fugene mellom flisene på badet, sånn at det ikke ødelegger og kan fylles når det tas ned :)
Men skjønner at dere ikke er så gira på å borre, spesielt om det er nyere bad.

Har stellematte på vaske/tørkemaskinen. Har bokser som er festet ned sugekopper til bleier osv og knagger på veggen til klær!

Eller så har jeg hørt at mange er fornøyd med IKEA sine. Og spesielt det billigste :)
Hvor har du kjøpt boksene med sugekopper? Er på utkikk etter det selv, kjekt å feste på flisene på badet. Har ikke funnet så veldig mange å velge mellom..

Hvor har du kjøpt boksene med sugekopper? Er på utkikk etter det selv, kjekt å feste på flisene på badet. Har ikke funnet så veldig mange å velge mellom..

Kjøpte de på lucky duck! Men de er konkurs! Er blitt til saape. Men vet ikke om de har slike bokser der!

Veldig fornøyd med malmkommode fra ikea med fire skuffer og stellematte til + cam badebalje med stativ.

Back
Topp