Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har et lite bad og plass til Stellebord som er maks 63 bred. Kjøpt inn IKEA sitt til 199 da det jeg ville ha fra troll var utsolgt. Nå ser jeg de har fått det inn igjen.
Jeg tror jeg får mer bruk for troll sitt da det har flere hyller, men er det virkelig viktig?
Nei det er ikke så veldig viktig vi kommer nok til å kjøpe nytt Stellebord da mannen min henger seg opp i at alt skal være så flott, men jeg hadde klart meg lenge med en stellemadrass
nei det er ikke så viktig søstra mi har det fra IKEA og klarer seg fint med det har jo mye å si hvordan du organiserer under der går an å kjøpe sånne oppbevarings bokser osv
Har det til 199 fra ikea etter førstemann. Aldri angra på at vi ikke kjøpte noe annet. Veldig pent er det jo ikke, men det gjør nytta si etter min mening ihvertfall
Vi har en stellekommode, da, og oppi den har vi bleier oppi samt endel av vesla sine klær og håndklær. Klærna hennes blir flytta og skiftes ut med babyens klær når den tiden kommer. Hun er jo snart tre år, så stellekommoden brukes jo ikke så ofte lenger.
Selv syns jeg det er veldig greit, men igjen, det er ikke noe en MÅ ha.
Er det jeg tenker at er greit å ha litt klær og bleier og kremer men kan godt være en hylle er nok. Og vi har jo det på den fra IKEA men syntes den andre er finere og kanskje mer handy. Men å rettferdiggjøre å kjøpe en til sliter jeg med. Selv om jeg tror jeg vil ha den..
Vi har veldig lite bad. Så vi har dette http://www.babyshop.no/stellebord-1-hylle
Kan slås sammen eller bare trilles unna. Tror ikke det er behov for så mye oppbevaring, da blir det bare rot
Ikea sitt funker knall det ville kjøpt slike tøy bokser eller flettekurver å ha under så du får skilt av litt,.. Men på stelleplassen er man igrunn bare avhengig av stelleprodukter.. Så om du har klær et annet sted i huset, så går d heelt fint.. Aldri hatt klærne til ungene på badet selv så