Stellebord

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Er det mange her som har kjøpt stellebord?
Hvilket har dere kjøpt eller hvilket vurderer dere?

Jeg står mellom disse fra IKEA:

ImageUploadedByBV Forum1416473884.445458.jpgImageUploadedByBV Forum1416473901.335590.jpg

Og dette fra Brio:
ImageUploadedByBV Forum1416473933.046481.jpg

Vi hadde Stokke sitt sist og elsket det på alle måter - stort, fint, passelig høyde, masse lagringsplass og stabilt. Men nå har vi ikke plass på badet der vi bor nå, så da tenker vi å bestille dette:
ImageUploadedByBV Forum1416492034.637064.jpg

Vi har kjøpt Sundvik! Synes det er så fint! Gleder meg til å sette deg sammen!:D Heldigvis har vi ikke så dårlig tid enda, så du har god tid til å bestemme deg! :)

Vi har kjøpt Sundvik! Synes det er så fint! Gleder meg til å sette deg sammen!:D Heldigvis har vi ikke så dårlig tid enda, så du har god tid til å bestemme deg! :)
Ja, det er godt det enda er litt tid igjen :) Liker også Sundvik godt, men vil gjerne se disse stellebordene "live" på IKEA først. Det blir vel en tur der etter hvert :)

Ja, det er godt det enda er litt tid igjen :) Liker også Sundvik godt, men vil gjerne se disse stellebordene "live" på IKEA først. Det blir vel en tur der etter hvert :)
Er tomt for det på flere ikeaer sånn ca heile tiden. Kom inn og forsvant på 2dager på leangen. Var tomt når vi var innom og:(

Er tomt for det på flere ikeaer sånn ca heile tiden. Kom inn og forsvant på 2dager på leangen. Var tomt når vi var innom og:(
Nei, så dumt! Har jo helst lyst til å se det før vi eventuelt bestemmer oss.

Vi har stellekommode med badekar :-) Hadde det sist også, kjempefornøyd!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk kjøpt brukt stellekommode med badekar :) veldig fornøyd, har bare kjøpt ny stellematte!

Barnas hus :-) Trur me kjem til og bli fornøyd med det, greit og kunne ha klær lett tilgjengelig når ein skifte bleie.

Vi skal kjøpe Sandvik fra IKEA. Så på det sist vi var der, syntes det virker stødig og god kvalitet ;-) gleder meg til vi skal kjøpe babymøbler ;-)

Back
Topp