Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må det skrues inn i flisene?Vi hadde Stokke sitt sist og elsket det på alle måter - stort, fint, passelig høyde, masse lagringsplass og stabilt. Men nå har vi ikke plass på badet der vi bor nå, så da tenker vi å bestille dette:
Vis vedlegget 89432
Ja, det er godt det enda er litt tid igjen Liker også Sundvik godt, men vil gjerne se disse stellebordene "live" på IKEA først. Det blir vel en tur der etter hvertVi har kjøpt Sundvik! Synes det er så fint! Gleder meg til å sette deg sammen! Heldigvis har vi ikke så dårlig tid enda, så du har god tid til å bestemme deg!
Det må sikkert skrus fast, ja. Men vi bare leier akkurat nå og ikke er det fliser der heller, så det bekymrer meg ikkeMå det skrues inn i flisene?
Er tomt for det på flere ikeaer sånn ca heile tiden. Kom inn og forsvant på 2dager på leangen. Var tomt når vi var innom ogJa, det er godt det enda er litt tid igjen Liker også Sundvik godt, men vil gjerne se disse stellebordene "live" på IKEA først. Det blir vel en tur der etter hvert
Nei, så dumt! Har jo helst lyst til å se det før vi eventuelt bestemmer oss.Er tomt for det på flere ikeaer sånn ca heile tiden. Kom inn og forsvant på 2dager på leangen. Var tomt når vi var innom og
På leangen var det ikke utstilling når vi var der, men det kan hende det er andre stederNei, så dumt! Har jo helst lyst til å se det før vi eventuelt bestemmer oss.
Har kjøpt stellekommode med badekar
Vis vedlegget 89507
Sundvik? Det skal vi ha fra IkeaVi skal kjøpe Sandvik fra IKEA. Så på det sist vi var der, syntes det virker stødig og god kvalitet ;-) gleder meg til vi skal kjøpe babymøbler ;-)
Haha ! ;-) ja selvfølgelig sundvik er ikke alltid like lett med mobilSundvik? Det skal vi ha fra Ikea