Stellebord

Sniker fra juli og må bare skryte av stellebordet vi har bestilt! ♥♥ (håper det er ok)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399194703395.jpg
    1399194703395.jpg
    42,1 KB · Visninger: 41
Sniker fra juli og må bare skryte av stellebordet vi har bestilt! ♥♥ (håper det er ok)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

så fint:)
Hvor har du bestilt dette?

Kan ikke huske at jeg hadde det problemet, men jeg vet at sist ordnet med ett teppe som jeg hadde under stellematta fordi ble det mykere overalt (kanskje på kantene også) . Når han ble så lang at han eventuelt kunne stikke utenfor, så kvitta jeg med bordet og brukte stellematte på gulv eller sofa for da var det faktisk mer praktisk i hverdagen vår og de på det tidspunktet gjerne er så mobile at man skal være veldig obs på at de ikke ruller over kanten ect. Tror vi hadde bordet til ca 1 års alder. Nå har jeg ikke ett veldig stort bad så ett bord som singlar har vært supert da det er litt enklere og ikke så dominerende som andre bord. Så behovet vårt var absolutt dekket av bordet, tror det vant en bestitest også engang ? Prisen for min del var 0.- da jeg fikk det gratis, noe som er helt supert.

Ja, jeg hadde nok brukt et teppe under jeg og, om jeg hadde hatt det stellebordet. De vokser fort i lengden :p
Har et så lite bad at vi ikke hadde hatt plass til det stellebordet der engang, så vi måtte uansett ha noe på soverommet isteden.
Men som sagt, hver sin smak ;) Var ikke for å snakke negativt om stellebordet, bare dele mine tanker om det :)

Back
Topp