Stellebord

Har dette jeg ImageUploadedByBV Forum1398801880.543788.jpg falt helt for det da vi skulle ha snuppa, er merke primi tror jeg

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også kommode med stellematte og badekar nedi. Tror merket er cam. Hadde ikke kjøpt dette igjen for stellemattene er dårlige, vi har hatt to og må ha ny igjen. Badekaret brukte vi i 3 mnder før det ble for lite. Men nå har vi dette og kjøper ikke nytt. Har to bad, så greit å bruke den på det ene ihvertfall. det andre badet er så lite at vi vurderer å bruke vaskerommet til stelleplass. Der er det vask, benkeplate og skuffer under til klær.

Har dette jeg Vis vedlegget 59205 falt helt for det da vi skulle ha snuppa, er merke primi tror jeg

Sånn har svigerinna mi også! Hadde hun ikke født i går hadde jeg nok lurt nå ja.... :)

Vi hadde et sammenleggbart med badebalje. Badebalja var ubrukelig. Vår sånn med sittedel, men hun kunne jo ikke sitte i den som nyfødt og den var bare i veien når vi skulle holde henne i vannet. Hardplast. Endte med at vi skrudde av toppen ( madrassdelen) og la på en vanlig kommode. Ellers så kommer man langt med et håndkle og en enkel balje. Hun likte også godt å dusje, så hun var ofte med i dusjen :)

Vi skal ha stellekommode med badebalj og stellematte på toppen. Forberedt på at baljen blir i bruk veldig kort, men vi skal kjøpe større balje til å ha på gulvet uansett.

Vi har et til å ha over badekaret, med badebalje. Funket greit sist, eller bruker det egentlig fremdeles.

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Vi kjøpte Birkeland kommode på IKEA og har stellematte oppå. Måtte jo uansett ha en plass til klær, så like dumt å kombinere :)

Har sniglar fra IKEA til hele 198kr ;p mangler stellematte og kurver bare :)

Sent from my iPhone

Hadde malm kommode sist med stellematte oppå, blir nok det nå også:)

Har tenkt samme tanken selv. Er det med 3 eller 4 skuffer? Jeg er 177 så tenker at 4 skuffer kanskje er best for ryggen. Men har ikke så mye erfaring med å skifte bleier på stellebenk så vet ikke hva som passer.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt dette, med badekar. Men må nok ha en balje etterhvert :)

86_122127036.jpg

Har tenkt samme tanken selv. Er det med 3 eller 4 skuffer? Jeg er 177 så tenker at 4 skuffer kanskje er best for ryggen. Men har ikke så mye erfaring med å skifte bleier på stellebenk så vet ikke hva som passer.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
Vi hadde den med 4:) litt høyt for storesøskene, men kjøpte krakk som de står på:) kjekt med masse oppbevaringsplass :)

Vi har kjøpt en fra BabyDan. Synes den var veldig fin. Gleder meg til madrassen kommer.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    6,7 KB · Visninger: 32
Vi skal ha malm fra IKEA :) den med seks skuffer (3+3) :) både jeg og samboeren er bare 165, så tror det blir en fin høyde for vår del :) så legger vi bare stellematte oppå der og har fin plass til produktene også!

venter prins i august

Har ei venninne som kjøpte Sniglar fra Ikea, og den er jo veldig god og superbillig, men synes den ble litt dum når ungen ble så lang at beina stakk på utsida. Tenkte at det ikke kunne være så behagelig å ligge med beina oppå den kanten.. Men hver sin smak! Bare min mening ;)
Så dessuten også på Hensvik fra Ikea forrige gang. Den kan gjøres om til bokhylle/skap når man er ferdig med stellebord-delen. Smart :)

Har ei venninne som kjøpte Sniglar fra Ikea, og den er jo veldig god og superbillig, men synes den ble litt dum når ungen ble så lang at beina stakk på utsida. Tenkte at det ikke kunne være så behagelig å ligge med beina oppå den kanten.. Men hver sin smak! Bare min mening ;)
Så dessuten også på Hensvik fra Ikea forrige gang. Den kan gjøres om til bokhylle/skap når man er ferdig med stellebord-delen. Smart :)

Kan ikke huske at jeg hadde det problemet, men jeg vet at sist ordnet med ett teppe som jeg hadde under stellematta fordi ble det mykere overalt (kanskje på kantene også) . Når han ble så lang at han eventuelt kunne stikke utenfor, så kvitta jeg med bordet og brukte stellematte på gulv eller sofa for da var det faktisk mer praktisk i hverdagen vår og de på det tidspunktet gjerne er så mobile at man skal være veldig obs på at de ikke ruller over kanten ect. Tror vi hadde bordet til ca 1 års alder. Nå har jeg ikke ett veldig stort bad så ett bord som singlar har vært supert da det er litt enklere og ikke så dominerende som andre bord. Så behovet vårt var absolutt dekket av bordet, tror det vant en bestitest også engang ? Prisen for min del var 0.- da jeg fikk det gratis, noe som er helt supert.

Forøvrig har vi også Hensvik stellebordet som vi hadde på soverommet vårt da vi ville ha mulighet til å skifte nattbleier der inne, ett helt greit bord det også, nå er det bokhylle ja :) Fint bord, med flere bruksområder da det bare er en avtagbar hylle som fjernes etter stellebordfunksjonen ikke trengs lengre :)

Back
Topp