Stellebord

Vi har ikke plass på badet, så vi må finne en løsning til dette på barnerommet vi skal pusse opp nå. Må vel bare dra i en butikk å se hvilke løsninger som er fine. Noen som har erfaring med dette, som kan tipse litt om hva som er lurt og ikke ?
 
Vi har knøttlite bad....men har tenkt at vi får plass til et sånt stellebord man slår sammen, det på grunn av at når vi skal dusje så må vi sette stellebordet på gangen! Men ellers skal det gå greit! Men ønsker veldig at jeg skal ha stelleplass på badet, der det er varmt og tilgang til vann:)
 
Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre enda. Har to bad, men begge er små og upraktiske og ikke innredet med tanke på små barn. Oppe har de satt inn badekar de som bodde her før så der er det ikke plass til noe. Tror vi må lage et stellebord til å ha på badekaret selv. Badekaret her bredere på ene siden enn den andre. Nede er det plass, men da får vi ikke åpnet to av skapdørene. Så får se om det evt blir stellebord på barnerommet eller soverommet vårt..
 
Dere som velger uten badekar hvordan vasker dere den lille ?? Forrige gang hadde jeg en slik vanlig kommode på hjul med badekar/balje øverst og skuffer under .. Så tappet man vannet gjennom slangen :) men hva gjør dere som ikke velger en slik løsning når barnet skal bades ??
 
Dere som velger uten badekar hvordan vasker dere den lille ?? Forrige gang hadde jeg en slik vanlig kommode på hjul med badekar/balje øverst og skuffer under .. Så tappet man vannet gjennom slangen :) men hva gjør dere som ikke velger en slik løsning når barnet skal bades ??
Har dusj med plass til 3 voksenpersoner, så putter denne inni dusjen :) fra Stokke! ImageUploadedByBV Forum1375675799.960874.jpg
 
Har aldri hatt stellebord med badekar så her har det blitt vask med liten balje på stellematta på gulvet :) hadde en liten balje jeg satte i dusjkabinettet så alt går..
 
Dere som velger uten badekar hvordan vasker dere den lille ?? Forrige gang hadde jeg en slik vanlig kommode på hjul med badekar/balje øverst og skuffer under .. Så tappet man vannet gjennom slangen :) men hva gjør dere som ikke velger en slik løsning når barnet skal bades ??
Jeg har alltid hatt babyen med meg på armen inn i dusjen og vasket den der :) så tar pappan imot så jeg får dusjet ferdig selv :) enkelt og veldig koselig :)
 
Dere som velger uten badekar hvordan vasker dere den lille ?? Forrige gang hadde jeg en slik vanlig kommode på hjul med badekar/balje øverst og skuffer under .. Så tappet man vannet gjennom slangen :) men hva gjør dere som ikke velger en slik løsning når barnet skal bades ??
Hadde stellebord med badekar sist, men tok ut badekaret og hadde det på gulvet eller i dusjen..
Skal bruke badebaljen fra IKEA nå, og så har vi stort badekar..


Termin 1.februar 2014
 
Vi skal ha stellekommode fra møbelringen med badekar i. Får den av en i familien og synes den see flott ut. På badet i 1.etasjen regner jeg med at vi bruker vaskemaskinen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp