Stellebord

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Hvordan skal dere gjøre det med stelleplassen? Skal dere kjøpe stellebord, i såfall hvilket?
Noen som har tenkt til å bruke vaskemaskin eller lignende?
Og hva har dere tenkt til å bruke på stelleplassen til å holde orden på sakene?
 
Vi har stellebord med innebygd badekar og hyller under. Kommer til å ha bleier, stellesaker og diverse ting der. Har ikke helt bestemt meg hvordan jeg vil ha det ennå.
 
Jeg tenker å ha stellekommode. Vi har ganske lite bad med vaskemaskin og tørketrommel på badet så det mest praktiske tror jeg er å ha kommode med badekar oppi. Da kan jeg oppbevare bleier og diverse i kommoden :)

Termin 31 januar 2014 <3
 
Har stellematte fra før. Den hadde jeg på benken på badet i første huset vi bodde i og senere oppå en vanlig kommode. Tror det er plass til den på benken ved vasken på vaskerommet dit vi skal flytte. På badet er det ikke plass rett ved siden av vasken så da regner jeg med jeg skifter på vaskerommet. Så bruker jeg vel hylla i skapet over til bleier og kremer ol.

Vaskerommet ser slik ut:
ImageUploadedByBV Forum1375538612.980106.jpg
Plass til vaskemaskin/tørketrommel under så da er vel benken over liiiitt bredere.
 
Vi pusser opp, så håper og regner med badet og vaskeromet blir ferdig til januar.
Men stellebord på badet. Og stellematte på vaskerommet.

Her vi bor nå brukte vi matte på vaskemaskinen
 
Har en benk over vaskemaskinen og skapet ved siden av. Kjøper en stellematte og legger den der, så bruker vi skapet til håndklær, bleier, salver etc;) veldig praktisk, sparer masse plass på badet!;)
 
Har ikke plass til stellekommode, så her må vi bruke vaskemaskinen. Har kjøpt stellematte fra Baby Dan :)
 
Har ikke plass til stellekommode, så her må vi bruke vaskemaskinen. Har kjøpt stellematte fra Baby Dan :)
 
Jeg også tenker å ha stellebord med hyller under som jeg kan har tøykurver el under med bleier, salver ol. i. Jeg bare finner ikke det "rette" :p
Jeg hadde stellekommode til eldste jenta og det skal jeg ALDRI ha igjen.. De er som regel kjempe tunge, badekaret er ikke noe praktisk i og med at en som regel må trille på hele kommoden til en plass du kan tømme karet i (mens vannet oppi skvulper hit og dit), skulle du være uheldig å dra av slangen eller at den løsner har du vann i ALLE klærne i kommoden, karet opptar en hel skuff som du ikke får brukt til klær el. før den tas ut Så til dere som ikke har kjøpt, bare en liten anbefaling..men så klart; smak og behag! ;)
 
Vi skal ha stellematte oppå her (vask/tørk-kombi) og alt av bleier og salver i hyllene over :) er kjempefornøyd med løsningen :) ImageUploadedByBV Forum1375550485.036718.jpg
 
Vi har det billige fra Ikea som er blitt best i test flere ganger. Har kurver under til bleie/salver.
 
På badet nede skal vi ha stellebord med innebygd badekar, den tenker jeg å ha litt yttertøy, luer og litt tøy i.
Ellers tenker jeg å ha en stellekommode på soverommet i annen etg i tillegg denne gangen, hvor jeg da også kan oppbevare alt tøyet ellers :)

Har egne hyller på badet hvor vi vil oppbevare bleier, kluter, salver osv..



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Blir neste litt stressa. hi hi. Tenkte egentlig å ha stellebord på badet men det er ikke plass alikevel. Så da vet jeg ikke helt om jeg skal ha stellebord på rommet(veldig lyst på stokke sitt), men da tenker jeg at tempraturen må være ganske høy der inne. Kjedelig i forhold til soving siden. Eller ha et sånn man henger på veggen og ha over vaskemaskinen( vil ikke ha på vaskemaskinen for den danser rundt).
 
Vi brukte kommoden Malm (fra ikea) sist med en stellematte oppå. På denne måten kan man fint bruke kommoden i andre rom senere. Tenker gjøre det samme igjen:)
 
Back
Topp