stellebord

Floken

Forumet er livet
Hvilket stellebord har du?

Jeg har ikke kjøpt noe stellebord enda, og er veldig usikker på hva jeg vil ha.
Det er jo så utrolig mye og velge mellom, og man bør jo tenke litt praktisk, så jeg hadde egentlig bestemt meg for og kjøpe en kommode, med badekar og stellebord. Fordi at på den måten kan jeg ha alt til stelling og bading på et sted, men så leste jeg noen kommentarer på de type stellebord jeg har sett på, og mange klagde over fuktskader etter kort tid.
Så nå vet jeg ikke.. Noen tips?

Kastet nettopp mitt fra Trekløver, største driten av en kommode jeg har hatt. Hatt problemer med den siden jeg kjøpte den til storesøster for over 4 år siden.

Hehe, så anbefaler vel ikke den emoticon

Den er jo veldig fin å se til, så den kan eventuelt stå til pynt 

Skulle jeg kjøpt ny i dag, hadde jeg bare kjøpt en vanlig IKEA kommode, og en stellematte til å ha oppå ;)

Vaskemaskinen emoticon

Har en litt større treplate oppå vaskemaskinen, og stellematta på der igjen.

Vi hadde først et som het Cubix, veldig fornøyd med det. Men så flytta vi og måtte har nytt pga plass mangel, så nå har vi antilop (eller noe sånt) fra Ikea. Vegg hengt, med veldig god plass oppå. Veldig fornøyd med det også :)

Malm kommode fra Ikea, med stellematte oppå, veldig greit. Da mini var 9 mnd låg han så urolig at me begynte å stelle han på golvet, så da flytta me berre kommoden inn på rommet hans :o))

Takk for gode tips =)
Hva vil dere anbefale med tanke på badebaljen da? Er det lureste alternativet bare å sette på den på et bord?

Vi skal kjøpe oss en leksvik stellekommode fra Ikea emoticon

Vi skal kjøpe oss en leksvik stellekommode fra Ikea emoticon

Vi har bare en malm kommode fra ikea med stellematte oppå. Funker enda veldig greit. Han er nå 19 mnd. Komemr til å bruke den til nestemann også nå. Og så har vi bare kjøpt badebaljen på ikea. Den har han brukt siden han var baby. Den er jo ikke så god å løfte med vann i da, så vi hadde den bare på golvet, og senere inni dusjen når han begynte å plaske. Nå sitter han der og storkoser seg med badingen:)

gulliver stellekomode fra ikea :) men har nesten isje brukt den då eg måtte stella poden på golvet ganske tidlig for han isje lå i ro :P men itte så eg huske når eg kjøpte den i fjord så va d ein av de som kom best ut i test, billig e den og :D

Back
Topp