Stellebord

idaN87

Glad i forumet
Hvilket stellebord anbefaller dere? Vegghengt, kommode eller et i plast...

vi har i plast og er veldig fornøyd med det[;)]

ORIGINAL: MarcElia

Kommode [:)]

jeg har komode.... helt greit så får du gjemt vekk alt "rotet" i skuffene[;)] 

Men har litt trangt bad, så det blir vel litt kav med kommode, om den skal flyttes ut og inn når babyen skal bades?[8|]

Kommode er topp[:)][:)][:)]

ORIGINAL: susseline

Kommode er topp[:)][:)][:)]

fang[8D]

heiv ut stellebordet jeg.. ble for stort innpå det knøttlille badet vårt..

ORIGINAL: idaN87

Men har litt trangt bad, så det blir vel litt kav med kommode, om den skal flyttes ut og inn når babyen skal bades?[8|]

Hvorfor skal du gjøre det? Har som regel badekar i toppen (øverste skuff) [:)]

Vi har også ganske trangt bad og var rådville da vi skulle finne et passende stellebord. Løsningen ble å "komponere" en kommode i IKEA sin baderomsinnredning, akkurat som resten av innredningen. Svigerfar ordnet det slik at benkeplaten har henglser, slik at platen kan løftes opp ved behov (den stikker mye ut fra resten av kommoden for å gi ekstra god stelleplass). Det har fungert ypperlig for oss; vi har plass til bleier, bodyer, håndduker og alt annet stelleutstyr til Ellen, samtidig som stellebordet gjøres enkelt om til ekstra oppbevaring når hun ikke trenger det lenger. Vi kjøpte badebalje med stativ på Barnesikringen til ca. 500-600,-; stativ og balje setter vi inn i dusjen under badingen og flytter det tilbake til kottet etter bruk. Stellebordet kostet oss ca. 2500,- i innkjøp (skap- og skuffestammer og fronter til disse, samt hengsler, benkeplate, bein, stelleunderlag og håndtak), noe vi syntes var en rimelig pris. [:)]

Vi har et stellebord i hard plast på hjul. Det er 2 store hyller under og "lommer" på siden som er fin til kremer ol.. Så er det badebalje under toppen på stellebordet.. Vi er veldig fornøyd med det..

ORIGINAL: idaN87

man får kjøpt kommode med badetopp[:)]
men lille glemske meg husker seff ikke hvor jeg så det[:o]

Vi har lite bad, og derfor stellekommode på kjøkkenet. Bader ham i Tummy Tub på badet da[:)] Anbefaler kommode. Så greit å ha klær og stelleutsyr på et sted.

Jeg har matte på gulvet...var så redd for at han kunne falle ned fra en kommode........! Det er helt greit men om natten er det langt å strekke seg for slitene ben.......

Har lyst på stellekommode med badebalje på toppen, men den blir for stor til å ha på badet... Og jeg vil jo bade ungen på badet, og ikke på soverommet, så da måtte jeg jo ha flytta på kommoden... og den blir litt tungvint.... Men er jo egentlig bare å kjøpe en badebalje da eller slik som toffa sier![:)]
Men takk for alle svar[:D]

vi kjøpte stellekommode fra ikea. genialt med så stor plass i skuffene, og kjøpte med overhylle også. veldig fornøyd foreløpig, men har jo ikke blitt tatt i bruk enda da:)

Vi har stellebord fra stokke, det er kjempe fint.. Er av tre.

Det er hjul på det så lett å flytte rundt, og har god plass til oppbevaring under og på sidene [:)]

Back
Topp