Stellebord

Ella~83

Glad i forumet
Noen som kan anbefale et fint stellebord til meg?

Vi har god plass på badet så jeg trenger nok ikke ta noen spesielle hensyn der. Trenger ikke med sånn innbygd badebalje. Har badekar og sånne badebaljer til barn, så det holder vel det? Eller hvordan gjør man egentlig det?

Ellers så vil jeg at den skal være hvit og helst ha skuffer under og ikke bare hyller.

Lyst til å kjøpe dette etter ordinær UL..

Barnas hus hadde en fiin hvit en gang, med skuffer og skap[:D] Eg har bare stellematta i den serien, så hugser jo selvfølgelig ikkje ka den hete[:-] 

Men se der ihvertfall....synst dei har mye fint!![:D]

Dette?

[link=http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellebord/sofie-stellebord-hvit.html]http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellebord/sofie-stellebord-hvit.html[/link]

Nei, ikkje sånn eg tenkte på, om det var meg du mente[8D]

Skal e om eg finner det[:D]

Her er det[:D] Selv har eg stellematta, så spørst om eg må lure ut av 4000 av sambo så eg kan kjøpe det stellebordet[8D] (trodde det var gått ut, siden dei hadde det da vi venta snuppa for 2 år siden!

Forrige gang kjøpte vi bare en Malm-kommode på Ikea (vi har den med 4 skuffer, men dersom man er litt lav så kan det være at det er bedre med den med 3 skuffer) og hadde en stellematte oppå. Oppi skuffene brukte vi slike inndelere de har på Ikea, og hadde både kluter, bleier, olje og alt annet man trenger til babyen. [:)] Nå bruker snuppa kommoden på rommet sitt, men når babyen kommer skal hun få seg et ordentlig skap og så kommer vi til å bruke samme igjen. Syntes det var veldig greit.

Vi fant forresten en veldig grei stellematte i en slags skumgummi-plastikk (... eller noe sånt) på en barnebutikk nær Grensen i Oslo (eller rundt om der, er ikke såå kjent i Oslo) med høye kanter. Kantene gjorde at snuppa lå veldig trygt i den, og i og med den var i en slags gummistoff så holdt den seg godt oppå kommoden, slapp å bruke noe festemateriale under.

ORIGINAL: mamma til leah

Her er det[:D] Selv har eg stellematta, så spørst om eg må lure ut av 4000 av sambo så eg kan kjøpe det stellebordet[8D] (trodde det var gått ut, siden dei hadde det da vi venta snuppa for 2 år siden!

Den var fin ja! 4000,- er litt drøyt synes jeg da, så jeg får se om jeg finner noe rimeligere.

ORIGINAL: En rosa og en spire

Forrige gang kjøpte vi bare en Malm-kommode på Ikea (vi har den med 4 skuffer, men dersom man er litt lav så kan det være at det er bedre med den med 3 skuffer) og hadde en stellematte oppå. Oppi skuffene brukte vi slike inndelere de har på Ikea, og hadde både kluter, bleier, olje og alt annet man trenger til babyen. [:)] Nå bruker snuppa kommoden på rommet sitt, men når babyen kommer skal hun få seg et ordentlig skap og så kommer vi til å bruke samme igjen. Syntes det var veldig greit.

Vi fant forresten en veldig grei stellematte i en slags skumgummi-plastikk (... eller noe sånt) på en barnebutikk nær Grensen i Oslo (eller rundt om der, er ikke såå kjent i Oslo) med høye kanter. Kantene gjorde at snuppa lå veldig trygt i den, og i og med den var i en slags gummistoff så holdt den seg godt oppå kommoden, slapp å bruke noe festemateriale under.

Det hørtes jo smart ut da. Liker godt Malm kommodene egentlig. Enkle og fine.

ORIGINAL: En rosa og en spire

Forrige gang kjøpte vi bare en Malm-kommode på Ikea (vi har den med 4 skuffer, men dersom man er litt lav så kan det være at det er bedre med den med 3 skuffer) og hadde en stellematte oppå.

Vi gjorde det samme. Fungerer supert, og når vi ikke trenger stellebord lenger har vi en helt vanlig kommode til barnerommet. Anbefales![:)]

Har denne fra ikea (snart 7 år gammel[:-]) men får tak i noe lignende

Er sånn hylle dings du kan ta ut og får stelleplass[8D] Der den ole brummen står kan tas ut...

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090

vi skal ha dette=)

Back
Topp