Stellebord

Jeg har hatt stellebord på barnerommet, uten tilgang til vann. Har bare brukt våtservietter (Nå sier nok noen FY, men men). Jeg ville prøve dette først. Hadde han reagert på våtservietter, så måtte vi løst det på en annen måte. Men han har til dags dato ALDRI vært sår. Har brukt coop sine våtservietter og de kan absolutt anbefales. Pluss dermica sine, men de har vel bytta navn nå (ett eller annet med baby... )

Vi får heldigvis plass på badet, og det er veldig greit å ha stellebordet der. Av og til så driter de seg helt ut og da er det greit å bare hive de i badekaret eller vann lett tilgjengelig!

Hva med denne, kan den få plass hos deg? Litt smalere enn andre stellebord kanskje, men tar jo uansett plass da...

ORIGINAL: ribasi

Hva med denne, kan den få plass hos deg? Litt smalere enn andre stellebord kanskje, men tar jo uansett plass da...

Den var ikke så dum nei [:)]  Da blir det nok kanskje plass å gå forbi [:)]
Men så ikke ut som om det var så stødig, hvis man ikke skrur det fast i veggen da..
Hvor får man tak i sånne?

Har ikke mulighet til å ha stellebord på badet, men har heldigvis et fint vaskerom hvor vi har en stellekommode med hyller (Hensvik fra IKEA som er på bildet ovenfor her). Vasken er på andre siden av rommet, så gjort klart en bolle med vann til stellet. Nå som førstemann er større går det mest i våtservietter[;)]

Planen er stellekommode, slik jeg har alle babyklær på badet. Tror det er plass på badet vårt :)

Vi har et VELDIG lite bad men vi skal ha et stellebord som kan klappes sammen [:)]
hadde jeg bodd nermere ikea hadde jeg kjøpt et slikt

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20131830

Men nå bor jeg ikke så nert sååååå, jeg blir og kjøpe et slikt,
og om det tar for stor plass kommer jeg til bare og bære det ut av badet også
inn igjenn, denne tror jeg er bare 60 cm brei [:)]

SKAL HA stellebord på badet, er enklet i forhold til nå vannet på "normal" måte :/

men så er det å finne ei leilighet med stort bad da :/ må flytte..

Jeg slår et slag for stellematte på badetgulvet(som man bare setter opp til veggen eller under vasken når den ikke er i bruk ). Da er det ganske så trygt om man skal snu seg etter noe(noe man ikke kan når de ligger på et stellebord eller oppe på maskinen). Vi endte opp med den løsningen(selv om vi faktisk hadde stellebord på barnerommet ) og denne gangen gidder vi ikke å gå til innkjøp av stellebord engang selv om vi har plass på badet i huset vi bor i nå.

ORIGINAL: ribasi

Dette er en Hensvik fra Ikea

Back
Topp